Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Tror nok ikke det. Mange ville inn allerede igår, ved slutt, og jeg med flere skal inn i dag…

Det meste avhenger vel av hvorvidt algoen som akkumulerte inntil i går skal fortsette nedsalget på små volum. Tror de fleste avventer og ser - noe som i sin tur betyr lavere kurser. PAS på godt og vondt.

Ganske bra salgstrykk nå - fint for de som vil inn. Tipper 18-blank seirer ut dagen.

Skal for øvrig bare klitt kjøpsvilje til, så snur ofte nevnte algo :wink:

Här kan man ju äntligen köpa ännu mer. Blir ju otroligt spännande nästa vecka när GDC kickar igång!

Vad har ni pengar ifrån? :wink: när man läser forumet så ni bara köper och köper :smiley:

6 Likes

Håper 18-ish tallet holder seg så vi ikke ramler langt ned i trendkanalen kortsiktig.
Støtte ved 16.70-17.18 et sted hvis den bryter gjennom det nivået?

Skal sies jeg ikke solgte så mye igår… jeg har kjøpt meg inn igjen nå

1 Like

Inne med halve tradepotten igjen, resten på kjøp på lav 17.

Kjøpe på røde og selge på blå dager :slight_smile:

1 Like

Vel, det kommer litt ann på. .

Ja, varför inte köpa på dipparna? Skryt och lögn vet jag inte. Snarare en uppmaning att hålla sig till sin strategi. Min är att fylla på med tanke på att vi ser högre bottnar. Jag tror att vi iaf ska upp till 30:- till release och kommer fylla på så länge vi håller oss under 20:-.

Men det er viktig å klage på banken ! :face_with_raised_eyebrow:

1 Like

Smart strategi, jeg også ! :wink:

:japanese_ogre:

1 Like

Förlåt

Sånne uttalelser kan du spare deg for. Det er flere her inne som er relativt godt bemidlet.

2 Likes

Snart SWL S2 som jag tror folk underskattar och även GDC på intågande. Efter det börjar CE hypen. Jag tror FA är starkare just nu än TA . 17 känns svårt att få fler aktier på

2 Likes

Hehe deg gidder jeg rett og slett ikke kommentere

Slapp av folkens, trenger ikke bli dårlig stemning fordi man har forskjellig meninger og gjør annet en man skriver. Ser ut som pullback/konsolideringen er over og vi skal videre til the moon​:blush::rocket:

7 Likes

:laughing: (sorry for avsporing)

Back on topic - Teknisk Analyse! :smiley:

9 Likes