Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Er det bare meg eller ser det ut som den gjør seg klar for et byks opp?

Den har tatt ut 9-10% fall som ved de forrige pullbacks.

Skulle i grunn tilsi en en dump fra et par små investorer med løs mage :rofl:

7 Likes

Pullback låg volym idag med?

Konsolidering, som du sier oppskriftsmessig liten pust i bakken med litt tilbakegang på lavt volum, tror vi er klare for nye runde opp igjen og med gode news ifbm GDC og SWL sesong 2 pluss combat kan det bli en eksplosiv cocktail :+1:

1 Like

Ja, och inte minst så drar det sig snabbt mot release i maj! :slight_smile:

1 Like

Ja hva sier ekspertene?

Tynn ordrebok. Lett å utløse stop loss. Står foran kurseksplosjon etter at reddharene har tømt seg…

9 Likes

Naturlig konsolidering etter siste tids oppgang. Det tekniske bilde er bull som fy fortsatt når man ser forbi times- og intradagschart.

6 Likes

Nedgang på tynt volum. Oppgang ventes

Tipper det går nedover mot bunn i trendkanalen i morgen når Jebsen skal tømme «rognpåsan»…

Men slapp av, «gribbene» står klar til å kjøpe på lav kurs…

Jebsen selger neppe over børs, og de som kjøper av Jebsen har vel neppe tenkt til å selge med en gang de har kjøpt? Hvis ikke Jebsen har solgt med (stor) rabatt da?

2 Likes

Ok vi får se på fasiten i morgen, sist jebsen konverterte kom det ett dypdykk ned mot 2/10 kroner, tror ikke at det går like mye ned denne gang. Men tror at vi skal teste støtten i nedover i trendkanalen…

1 Like

När hände det? Du menar mars 30? Då sålde han ju även dessa lpngt under dåtidens kurs

1 Like

Ja stemmer 30 mars i fjor:

Det ble børsmeldt om at han solgte 31.03.2018 på 2,84 (tilsvarende 14,2).

Kursen holdt seg litt under salgsprisen i to uker før den falt videre ned. Det skal jo sies at trenden her var negativ, så at det er nettopp dette salget som gjorde at vi gikk ned til 2 kr setter jeg litt spørsmålstegn ved.

2 Likes

Så inte konveteringen i sig som orsakde det.

Det kan ikke bli så ille nedsalg at man kan se at gappet fra midten av desember på gamle 2.20-ish blir lukket?

Hvor mange er fulle her? Rekk opp hånda :+1: har jeg misset noe i dag?

Edit: nevermind :grinning:

Du hadde ikke fått med deg konverteringen? :stuck_out_tongue:

ca minus 30 % på en nyhet som var väntad? och som är positiv iom att vi slipper betala ränta till sista december och blir skuldfria. “ok” :smiley:

6 Likes

Eneste logiske grunn til at jeg lurer er, fordi funcom. :laughing:

1 Like