Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Flyttet til småprat.

2 Likes

Nei, gått i ett. Varslingen har sluttet å funke etter endringen som skjedde her litt siden. Bra jeg har mulighet til å gå inn med 70.000 i morra da. Regner med det er flere som titter i madrasser og gjør seg klare?

4 Likes

Jeg var nå egentlig ferdigkjøpt, men når du nevner det, så har jeg akkurat fikset meg litt kreditt for å kunne gjøre kjappe trades uten å måtte vente på at jeg frigjør penger fra andre aksjer…

2 Likes

Skulle det komme en dupp i morgen, kan det være en av de siste gangene vi får “hjelp” til å få tak i rimelige aksjer før 8/5.
For majoriteten av alle meldinger fra Funcom fremover vil nok “desverre” ( for dem som ikke har nok aksjer :stuck_out_tongue_winking_eye: ) være kursdrivende.

1 Like

Jeg gearer i morgen om jeg kan få 1 kr i rabatt, lett.

2 Likes

Bring it on! Jeg er klar til å kjøpe mer!

Såå… efter en tredje dag sidledes eller svagt neråt, hur ser det ut rent tekniskt? Lever VCP-formationen?

(jag vet att det är genomskinligt att jag helt plötsligt är intresserad av TA när det råkar vara i en uppåtgående trend, please forgive me :wink: )

1 Like

Norsk Bulls med selg signal i går:

Og slik er det fortsatt.

1 Like

Nå må vel malingen være tørr. Snart på tide med neste strøk? :paintbrush:

1 Like

Ser for meg at vi tester 17,50-ish en siste gang før nyhetene fra GDC begynner å komme. GDC er fra 19-23 mars. Vi skal så opp og teste 20kr en gang til, få en mindre rekyl før vi tar fart inn på 20-tallet.

6 Likes

Venter å venter å venter å venter

4 Likes

Den ser ut att vända strax.

Menar du att du inväntar ytterligare reaktion nedåt innan vidare färd?

:see_no_evil::hear_no_evil::speak_no_evil:

2 Likes

Med mindre det skulle komme en fundamental trigger på oppsiden.

Test av brudd opp. Sammenfaller med Fib 0,618 og forrige topp 16.81-17.0kr ?

6 Likes

Har ikke fått med meg den siste oppgangen da jeg trengte midler til en ny etablering, men gleder meg likevel over oppgangen i Funcom. Teknisk ser det også flott ut.

9 Likes

Raketen tänds nästa vecka

4 Likes

La oss håpe på utskytning da! :ok_hand:
Hva gjelder trendkanalen er det noe svakt volum ved støtte i bunn.
Trenger ikke ha stor betydning, men om den presses på nedsiden er den noe svak.