Flyttet til småprat.
Nei, gått i ett. Varslingen har sluttet å funke etter endringen som skjedde her litt siden. Bra jeg har mulighet til å gå inn med 70.000 i morra da. Regner med det er flere som titter i madrasser og gjør seg klare?
Jeg var nå egentlig ferdigkjøpt, men når du nevner det, så har jeg akkurat fikset meg litt kreditt for å kunne gjøre kjappe trades uten å måtte vente på at jeg frigjør penger fra andre aksjer…
Skulle det komme en dupp i morgen, kan det være en av de siste gangene vi får “hjelp” til å få tak i rimelige aksjer før 8/5.
For majoriteten av alle meldinger fra Funcom fremover vil nok “desverre” ( for dem som ikke har nok aksjer ) være kursdrivende.
Jeg gearer i morgen om jeg kan få 1 kr i rabatt, lett.
Bring it on! Jeg er klar til å kjøpe mer!
Såå… efter en tredje dag sidledes eller svagt neråt, hur ser det ut rent tekniskt? Lever VCP-formationen?

(jag vet att det är genomskinligt att jag helt plötsligt är intresserad av TA när det råkar vara i en uppåtgående trend, please forgive me )
Norsk Bulls med selg signal i går:
Og slik er det fortsatt.
Nå må vel malingen være tørr. Snart på tide med neste strøk?
Ser for meg at vi tester 17,50-ish en siste gang før nyhetene fra GDC begynner å komme. GDC er fra 19-23 mars. Vi skal så opp og teste 20kr en gang til, få en mindre rekyl før vi tar fart inn på 20-tallet.
Den ser ut att vända strax.
Menar du att du inväntar ytterligare reaktion nedåt innan vidare färd?
Med mindre det skulle komme en fundamental trigger på oppsiden.
Test av brudd opp. Sammenfaller med Fib 0,618 og forrige topp 16.81-17.0kr ?
La oss håpe på utskytning da!
Hva gjelder trendkanalen er det noe svakt volum ved støtte i bunn.
Trenger ikke ha stor betydning, men om den presses på nedsiden er den noe svak.