Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Funcom er seg selv lik da, med ett tonn av fake ordre ! Ser når d blir handlet bare 2-400aksjer oppover så forsvinner resten av posten og flere oppover … hadde man lagt 100k aksjer opp mot 18,6 er jeg ikke sikker på at man hadde fått så mye , er jo bare robot møkk alt som er omtrent jo :stuck_out_tongue_winking_eye::hear_no_evil:

3 Likes

Dette har ingenting med Funcom å gjøre. Its Oslo børs eller trading generelt

2 Likes

Funcom er vel en av flere som kanskje stikker seg ut mest på akkurat d men … :sweat_smile: det er jo like ille om omsetning er 300k eller når d er fart og 3mill … hehe!

Satse på en god uke og tid fremover der det fundamentale sender kursen oppover der den burde ligge :sunglasses::ok_hand:t4:

1 Like

Väldigt tyst här i TA hörnan. Har alla sålt? Det kommer en ny chans nu i veckan för lite GDC hype. Häng inte läpp :slight_smile:

Det er ikke mye nytt å tilføre, jeg antar att de fleste er inne :+1:

Børsen er stengt her i Norge

Hur går det här i TA tråden? börjar spricka upp nu… har ni köpt på er igen? :smiley:

Det er i en konsolideringsfase nå, så før det blir et brudd opp/ned, så er det ikke så veldig spennende.

börjar bryta upp därifrån nu. 100-200 algon igång nu med

Synes jeg begynner å se tendenser. Ligger 50k på 18,50. Om den brytes tror jeg det vil kjøres litt.

edit: Ja visst

Spennende å se om funcom klarer å bryte ut, til tross for sure børser rundtom. Trenger antakelig fundamental news.

Norsk Bulls med kjøpssignal på Funcom:

6 Likes

odybde

Noen vil ha aksjer.

Edit: Noen fikk aksjene - men til 18,80 :wink:

Følelsen jeg får av se på amfetaminalgoen:

https://imgur.com/gallery/COEo6pz

Bare bytt ut “study” med “kjøp aksjer på vanlig måte”. Ganske rått hvordan den leker med kursen. Mens den spammer miniordre for å kjøre opp eller ned innen et gitt intervall, så er sperrene den setter opp rene luftspeilinger i den forstand at de forsvinner så fort noen pirker borti.

7 Likes

100 algon plus 2 stycken 60k block härjar rejält

Støre, lysbakken og moxnes? Skulle hatt en til. Skrika fra KrF

4 Likes

Jeg er sikker på jeg driver med TA inni hodet mitt, jeg bare vet det ikke selv.

Teknisk enkelte grå skyer på (veldig) kort sikt - men heldigvis synes salgsviljen svært lav. Virker som om markedet trives godt på ~18, og det er jo en flott konsolidering før videre oppgang.

For opp skal vi fremover mot launch. Bare å glede selg :sunglasses:

Si den spretter opp fra bunnen i det chartet her, hvor ligger neste motstand?

TA en inni hodet mitt sier 23, før det snur litt igjen… Så begynner den virkelige stigningen.