Funcom er seg selv lik da, med ett tonn av fake ordre ! Ser når d blir handlet bare 2-400aksjer oppover så forsvinner resten av posten og flere oppover … hadde man lagt 100k aksjer opp mot 18,6 er jeg ikke sikker på at man hadde fått så mye , er jo bare robot møkk alt som er omtrent jo
Dette har ingenting med Funcom å gjøre. Its Oslo børs eller trading generelt
Funcom er vel en av flere som kanskje stikker seg ut mest på akkurat d men … det er jo like ille om omsetning er 300k eller når d er fart og 3mill … hehe!
Satse på en god uke og tid fremover der det fundamentale sender kursen oppover der den burde ligge
Väldigt tyst här i TA hörnan. Har alla sålt? Det kommer en ny chans nu i veckan för lite GDC hype. Häng inte läpp
Det er ikke mye nytt å tilføre, jeg antar att de fleste er inne
Børsen er stengt her i Norge
Hur går det här i TA tråden? börjar spricka upp nu… har ni köpt på er igen?
Det er i en konsolideringsfase nå, så før det blir et brudd opp/ned, så er det ikke så veldig spennende.
börjar bryta upp därifrån nu. 100-200 algon igång nu med
Synes jeg begynner å se tendenser. Ligger 50k på 18,50. Om den brytes tror jeg det vil kjøres litt.

edit: Ja visst
Spennende å se om funcom klarer å bryte ut, til tross for sure børser rundtom. Trenger antakelig fundamental news.
Norsk Bulls med kjøpssignal på Funcom:
Noen vil ha aksjer.
Edit: Noen fikk aksjene - men til 18,80
Følelsen jeg får av se på amfetaminalgoen:
https://imgur.com/gallery/COEo6pz
Bare bytt ut “study” med “kjøp aksjer på vanlig måte”. Ganske rått hvordan den leker med kursen. Mens den spammer miniordre for å kjøre opp eller ned innen et gitt intervall, så er sperrene den setter opp rene luftspeilinger i den forstand at de forsvinner så fort noen pirker borti.
100 algon plus 2 stycken 60k block härjar rejält
Støre, lysbakken og moxnes? Skulle hatt en til. Skrika fra KrF
Jeg er sikker på jeg driver med TA inni hodet mitt, jeg bare vet det ikke selv.
Teknisk enkelte grå skyer på (veldig) kort sikt - men heldigvis synes salgsviljen svært lav. Virker som om markedet trives godt på ~18, og det er jo en flott konsolidering før videre oppgang.
For opp skal vi fremover mot launch. Bare å glede selg
Si den spretter opp fra bunnen i det chartet her, hvor ligger neste motstand?
TA en inni hodet mitt sier 23, før det snur litt igjen… Så begynner den virkelige stigningen.