Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Fin utvikling fra markerte formasjoner, signaliserer i seg selv videre oppgang.
Etter markeds reaksjonene i kveld, ble det tydelig at volumet er noe svakt på siste dagers oppgang.
Kan dra parallell til indeksene i USA i går, 26.03:

Elliot diskusjonen over her er interessant.
Blir trolig straffet med SL i morgen, for å ha oversett volum signalet i 1t og 1D charts samt volumet på oppgangen i USA i går.

Mine tanker til Elliot diskusjonen;

2 Likes

Oppdatert chart

Utvikler seg som foventet på nedsiden.

2 Likes

Tycker de är alldeles för låg volym i handeln för att dra några slutsatser.

2 Likes

Usikker på hva sluttsatser du sikter til, men volumet er tiltagende på salg fra forrige oppdatering.
Volumet ligger forøvrig rundt 20 dagers glidende volum snitt på times basis. Hverken høyt eller spesielt lavt. Vi har ikke sett en sell of enda, men den siger sakte men sikkert ned.

For det første: Aksjen siger da ikke sakte men sikkert ned. Den hadde par prosent ned sammen med samtlige andre på OSE i dag gitt elendig makro.

For det andre: Funcom skal ikke ned til 15. Det et for få børsdager til CE-launch, og kjøpsviljen kommer hver gang aksjen nærmer seg lavt 17-tall. Markedet har også fått med seg responsen til MYZ.

Dette er et tilfelle hvor den tekniske historien, om man skal kalle den dét, overgår kortsiktige tekniske signalbilder.

Se tilbake på aksjeutviklingen pre hver eneste launch som har funnet sted. Og denne gangen er sågar det fundamentale solid.

Mao: Sett gjerne kjøp på 15, men de aksjene du gjerne skulle hatt får du ikke til under 17.

For det tredje: Nå er DOW i pluss og oljen opp. Alt vel i makroland. Det blir blå tall ut uken.

14 Likes

En liten omvendt hode-skulder formasjon, potensiale ca 19,50 - 20,00.


Hvis det slår til, så gir det oss en dobbelt topp.

6 Likes

6 Likes

Tidsmessig, så stemmer det nesten perfekt, da har vi ca to uker til vi skal gå fra “9” til “20” i en pre-launch hype. :smiley:

2 Likes

Mao. fra ~18 til ~40 - ikke urealistisk :+1:

2 Likes

Nuvel…:wink:

Hvis du har lov til å si det, så har jeg lov til å si det også: Nei, jeg har ikke tro på 40 kr pre-lansering. Post veldig vellykket lansering, ja. :smiley:

2 Likes

Det kan komme ila året hvis stang inn med begge spill.

1 Like

Ser det er det dere tror, men jeg tror vi kan komme så høyt før 10. Mai. I tillegg til Launch hype og mer info om mutant vil vi kanskje få flere gode nyheter på bordet før det. Nye spill og avtaler tenker jeg på da. Man skal heller ikke undervurdere tekniske signaler og en Myrseth eller to underveis.

10 Likes

Jeg tror vi kan se 30+ pre launch hype.

Over 40 tror jeg vi må ha noen dager på rad med 1 plasser på div platform lister…

4 Likes

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er ikke min inngang i går heelt optimal, jeg kjøpte bare fordi @Evilfreud sa det. :smiley:

En dipp til 16,8 før videre oppgang til 21-22 indikeres.

image

2 Likes

Med hyper som kommer nå tviler jeg sterkt på at vi ser 16 igjen…ever🚀
Mulig en dupp ned på 17…men jeg tror du skal være fornøyd med din inngang :+1::slightly_smiling_face: Lykke til!

Noen som tror på julenissen! :joy:

1 Like

Jeg er helt enig i at det ligger et støttenivå på 16,8, men hvilken teknisk indikasjon på nedgang dit tenker du på? ABC-korreksjon?

Bråkmakern i USA

Han bråkmakeren er mye rart, og meget mulig han forårsaker kursfall, men noen teknisk indikasjon er han ikke :joy: