Tror ikke det skjer nå. Det var endel emisjon aksjer som gikk dagene før og etter.
Nej idag är de psykologi (TA) känns som någon större fisk pressar under stöd och heltal 23. 22. 21 för att lösa ut stopar. Block flyttas hej vilt ^^
For en dag og for en shake out
En aksje trenger å hente seg inn i ny og ne, for å skytte stadig høyere.
Ser noen lyspunkter i galskapen. Klok av skade fokuseres det på dem
utviklingen tilsier higher highs and higher lows, men kan jo fort bounce ned igjen som det blir påpekt av @Bullishproof
Volum avtar. Ser det som ett tegn på at det er i ferd med å flate ut. Hva tenker dere som har greie på det?
Sånn:
… om jeg har greie på det får vel diskuteres. Btw, jeg har ikke tegnet opp bruddet ned, men det er jo også en mulighet, bare statistisk mindre sannsynlig.
Nok en gang, dette er først og fremst for folk som daytrader. Det vanlige vil være å kjøpe inn på noe som ser ut som et brudd opp og en stop-loss rundt støtten et sted.
Vimpel eller flagg ?
Alltid gøy når jeg skal sjekke sånt her: http://thepatternsite.com/dt.html
This is important: Price must cross the pattern from trendline to trendline, nearly filling the available space. Avoid descending triangles with abundant white space.
Nope!
Breakout Can be in any direction but is downward 64% of the time.
Ooops
However, I am beginning to show affection for descending triangles with upward breakouts. I’ve made a lot of money trading this pattern
Huh?
Busted Price sometimes breaks out in one direction and then reverses to bust out in a new direction. Trade the new direction for a powerful move.
Nyttig!
Anyway, target er ±2 kr fra breakoutet, så 19 eller 23 ish.
Så om den fortsetter ned til uka, kjøp før 19 et sted? Og i motsatt fall, om den snur opp til uka så er det relativt sannsynlig at 23 blir en foreløpig topp igjen før launch?
I så fall tror jeg at jeg uansett blir å sitte over launchen…
Jeg også, dagens kurs er for sped. Forrige launch visste vi null. Nå blinker flere lamper grønt. Lavere volum i dag, halvannen uke igjen. Straks ny trailer og streamerbonansa. Aiaiai
Tror nok du bør strekke den litt nærmere 24 denne gangen. Bare noe jeg føler, men ikke sikkert det skjer. Den kan og fyke opp til 25 før launch, hvem vet. Kanskje vi ser 30 før 17. mai?
Kursen nå er også høyere nå enn når CE hadde ligget et døgn som #1 på steam.
Jepp, rundt regna, selv om jeg tror det fundamentale fra helgen vil avgjøre hvor det går.
Vet vi at det kommer ny trailer? Og at det ikke var den siste videoen som kom tidligere i uken.
Har de egentlig startet noe markedsføring?
Sånn i forhold til antall aksjer så er vel kursen i dag høyere en den var på der høyeste under EA launch uka.
Bah, de aksjene er hovedsakelig fra det konvertible lånet. Jeg har regnet dem som aksjer hele tida.
Det er nok sant… Men den siste filmen viste en dybde i spillet som ikke ligner grisen. Her fanger vi alle grupper av spillere. Logget selv på PS4’en i uken… fikk lyst til å teste et nytt spill. Zappet meg gjenom butikken. Intet som fenget; noe manglet. Kvalitet. Utrolig hvor mye drit som selger. Conan Exiles kommer til å bli “the game this year” for alle som ikke er inn på shoters spill… og de er det nok av. Tror det er fler med meg om å være lei av ensformig spillutvikling. Min 6 år gammle sønn så forøvrig min iver etter leting… og utbrøt; " Der er Mindcraft! Det har sebastian", hvorpå jeg kjøpte og testet det med han. Da slo tanken meg. Dette er jo det de eldre spillere savner i voksenformat punktum. Nå har Funcom lagd et spill hvor "gamle generasjons spillnerder har latt alle sine fantasier løpe løpsk. Dette kommer til å ta av! Her snakkes det om om vi når 30 kr på hype… hvem f… bryr seg. Sitt igjennom… Kurs vil gå opp, og ja gevinstsikring, og 30% ned igjen for så ta nye høyder ved Mutant til høsten… men hvem vet hvor den absolutte topp er ved hype? Skal treffe også. Tror 5x herfra innen årskifte, etter lansering av nytt prosjekt. Kursmål 80-120 årskifte.
Mitt kursmål er 24kr med trailing stoploss . 5% hvis den stiger som pokker ellers 10%. Så overvåke og prøve gå inn og ut med 25% av det jeg har i dag ettersom den blåser.