Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Alle monner drar @cagey2 ! Tror du ikke på teknisk analyse?

Effekt kommer snart, blir happy day inn mot helgen

1 Like

1,78 forsvinner hvis det begynner og gnages litt utover dagen :wink:

Synes du nå at Funcom har en Dead Cat Bounce på gang? :hushed:

nei for det er jo ikke en bratt nedgang?

Lurer på hvor langt opp vi går før launch. Fra tidligere har aksjen blitt stoppet av at “alle” skal ut på et tidspunkt for så at utviklingen bremses/kursen synker over 1 uke når mange vil realisere, for så å fortsette etter en korreksjon. Jeg kommer hvertfall ikke til å forsøke å selge på de første toppene. Tror vi skal lenger opp enn 2 og 2,20 som flere har som kursmål.

1 Like

9 Likes

Siden ingen andre har sagt det, det er jammen meg golden cross på gang i Funcom for første gang siden i vinter.

Ellers et helvete at jeg ikke fulgte med i timen og var på ballen på dippen her, mistenker at den fint kan klare å ta ut potensialet i denne trendkanalen før den butter:

6 Likes

Jepp, 2 kr mener jeg er given nå. Alle vil dit. Supply and demand. Jeg lurer bare på om det kommer en dipp her ned til 1.80ish igjen, eller om den bryter på første forsøk. Klarer vi etablere oss over 2 kr snakker vi megakjøpssignal!

1 Like

Enig at brudd over 2 vil være huge.

Stalltips er at det blir en seig nøtt. :stuck_out_tongue:

Det trengs et eller annet solid som en saftig nyhet av noe slag, og kommer det en nyhet så blir det sell the news og gevinstsikring out the wazoo.

2 Likes

Ved reaksjon tilbake fra 2 kr får vi vel fort en OHS som @Irathi og jeg diskuterte tidligere (høyre skulder?).

2 Likes

Hvor tror dere vi lander i morgen?

Hvorfor ikke lage en poll? Hvor vil kursen gå i morgen

• Opp
  • Ned
  • Sidelengs

0 stemmegivere

8 Likes

Prøver meg på en spådom:

Kursen stanget igjen i 1.80 og er nå nede ved forrige topp (ca.). Ved reaksjon ned igjen er det god støtte på 1.65 hvor vi også møter det lange glidende snittet.

En reaksjon ned hit, og så opp igjen og brudd over 1.75 vil fullføre en OHS formasjon med potensial opp til 2.03 (1.78-1.53 = 0.25 øre).

1 Like

Edit: følg med nå boys and girls… :slight_smile:

Har svært ved at se nogen potentiel OHS formation, men derimod en cup with handle hvor handle er ved at formes.

Mindretallet får rett ser det ut som

Ser ut til å bygge seg opp igjen nå da.

Neo er klar til å pøse ut aksjer, så blir vell ikke det store idag😐

@megetgod

Jeg mener bunnen er for ujevn / brå til at det er en CwH formasjon.

Høyre skulder 1.76, Halslinje 1.65, hode 1.53 - venstre skulder dannes nå - breakout: 1.75.

2 Likes