Hanske så enig, tiden er inne, den går snart løpsk
Hmm. Interesting…
Bare å kjøpe når du ser det chartet der
Bommet på den med 3 øre. Men liker formasjonen som tegner seg nå. For meg er dette en OHS og breakout kommer. Target står lenger oppe. Helt etter boka nå, med vellykket test av SMA på 1.62.
Kjøpssansen tingler.
Se MACD også. Close over 1.70 i morgen?
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:
Obs ang OHS, keep in mind som @Christian nevnte tidligere;
An inverse head and shoulders, often referred to as a head and shoulders bottom, is a chart pattern, used in technical analysis to predict the reversal of a current downtrend.
Jeg måtte zoome ganske langt ut for å finne en downward trend, men det passer jo vanvittig godt inn å få en OHS der nå!
Alt det sagt, så tror jeg egentlig ikke så mye på OHS’en, jeg tror dette er flagg med standard fibonacci retracement etter en surge.
Konge! Takk for den Irathi
Flaggstang? Dobbelt-opp? OHS?
Er mange ulike formasjoner du predikerer her nå, og dobbel -topp / OHS har jo to vidt forkjellige utfall… which is it??
Forstår ikke helt forvirringen. Dersom OHS’en er noen lunde bein så gir den minst dobbel topp, i skoleeksempelet under får du til og med 3 topper. Halslinjen i en bein OHS er en dobbel topp. Kun i en skjev OHS vil du ikke få det. (motsatt for HS, der blir det dobbel bunn på halslinjen dersom formasjonen er bein).
Har vel sagt set allerede, fibonacci retracement, standard bevegelse etter en surge. Brudd opp 1.80 = kjøp, støtte 1.50. Denne bevegelsen danner igjen et flagg.
Takk @Irathi - da skjønner jeg litt mer. Tror du har rett med at det er flagg på gang?
En Flagg formasjon kjennetegnes ved:
- En betydelig og bratt oppgang før formasjonen etableres
- En kompakt formasjon som minner om en liten fallende trend
- Formasjonen skal utvikles i løpet av noen få dager til høyst et par uker
- Potensialet fra en flagg formasjon er ofte tilsvarende høyden på den forutgående kursbevegelsen før formasjonen ble etablert
- Det er gjerne avtagende volum under utviklingen av formasjonen, mens volumet gjerne øker igjen når kursen bryter ut av formasjonen
Jeg synes den lineære trenden ser ganske interessant ut:
Hvis den siste måneden skal danne en vimpel, så burde den enten avsluttes veldig snart, eller få en “bounce” til nede på ca 1,50. I såfall er den i rute til å avsluttes rundt launch.
Klarer ikke helt å se hvorfor den skal ned til 1.50. Mener mer sannsynlig at det blir brudd opp over 1.80, som vil utløse nytt kjøpssignal.
Da er vi ute av flagget (brudd ned) og vi har avkreteftet en evnt OHS.
Lener meg på fibonacci fremdeles. Tester nok bunn en gang til.
Obs the mest gjeldende signalet er da fortsatt dobbel topp etter min mening.
Håpert vi ikke skal helt ned å teste 1.52(50%) men at vi holder oss på 1.57(61,8%)+ og får et brudd opp gjennom 1.80 snart.
Rt lav 1,56…
Denne bare fullfører Julekurv formasjon før grafen skal tegne en nyttårsrakett
Nå rykker den snart lengre ned… sitter å venter
Nei jeg vet ikke, blir bare synsing.
bullish harami @holmes ?
This pattern consists of a black body and a small white body that is completely inside the range of the black body.