Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Svakheter i min cash management så jeg ikke hadde tørt krutt. Sitter langt inne å selge aksjer med tap for å hoppe på andre muligheter.

2 Likes

@Irathi bra observert pennant, og som jeg skrev som kommentar:

Tipper vi laller rundt “toppen” jeg gjettet på over, så mellom 2,10 og 2,30 før launch. Kan være vi rekker en pennant til før lansering, men langt fra sikkert. Hvis vi ikke ser noen store nedsalg, så tror jeg vi holder oss over 2kr fram mot launch.

2 Likes

Så ikke opp i morgen? Ikke noe oppgang i neste uke? Er det ikke litt rart om toppen er nådd 3 uker før release? Uten noe nyheter/markedsføring/hype?

1 Like

Stusset over det selv:P

1 Like

Rart at toppen nås uten at det er noen ny info i markedet :wink:

4 Likes

Høres veldig rart ut i mine ører også. Vi TESTET ikke motstanden rundt 2 kr engang. Den suste bare rett gjennom! Mitt tips er at vi skal opp og nærmere 2.20 og kanskje helt mot 2.40 før det blir noe større nedsalg… :slight_smile:

3 Likes

Kommer det uforutsette nyheter eller en pewdiepie kaliber streamer så glem 2.40.

1 Like

Ikke glem LIRIK :wink: I know he will come!

1 Like

Tipper den går ned mot 2,02 i morgen tidlig, det kommer nok en propp som holder den nede, før den fyker avgårde ut på ettermiddagen og frem mot stenging. Traderne klør nok i fingrene.

Ville ikke det være en typisk korreksjon mot en stream?

1 Like

Hvis det er innlegget mitt dere kommenterer, så kan dere ikke ha lest det noe særlig bra. Jeg vil sa at oppgangen bekreftet vimpel-formasjonen, som litt utfra hvor du definerer bunner/topper får en topp på 2,10 - 2,30. Det er fortsatt 10% opp til 2,30.

2 Likes

18 Likes

Enig. Et så sterkt teknisk kjøpssignal som ble utløst nå er ikke noe som bare forvitrer etter en dag. Selve det etterlengtede pre release rally begynnte i dag.

Derav også min økning i beholdning som jeg foretok tidligere i uken som beskrevet lengre oppe i tråden. Tror vi vil nærme oss eller passere tre tallet før release om ikke noe uforutsett skulle skje.

Denne analysen gjør det neppe mindre atraktivt å komme seg inn i Funcom :slight_smile:

4 Likes

Tror plutselig morgendagen kan bli pen… den også :smiley:

3 Likes

Ja lirik har sagt at han vil spille det selv om det nok ikke helt er hans type spil

1 Like

Den har gått i vifta nå, den er på alles txidrivers sine lepper, kan kjapt gå forbindelser motstand som en lek.
Glem vimpler, julekorger og andre formasjoner, nå er det vifta, og den holder koken noen dager.

PS : taxisjåførene bryr seg ikke om mcap elle andre greier

2 Likes

Har alltid hatt en følelse av at aksjeanalyser.blogg.no er en euphorisk blogg, om du forstår hva jeg mener. Klart den er med på å hjelpe kjøpelysten til folk, men hvor mye av det som skrives der er reelt eller ikke vet jeg ikke.

4 Likes

Traff godt med gig da

Helt enig med deg, har liten tiltro til denne, men noen ganger har aksjene virkelig fått fart på seg kort tid etter aksjenalyser har vert på banen, det er da taxi driverene kommer.
Men aksjenalyser hadde Funcom fremme for noen uker siden og, da skjedde det lite.
Gig og Nel er eksempler på at det har “tatt av”, men nå er Funcom uansett i vifta med eller uten aksjeanalyser

5 Likes

Greit å treffe når det kommer kontrakter og gode meldinger samtidig, de har bommet grovt på mye også