2.25🎉 8x tjohei
2,31! get recht!
Da har vi ca tatt ut potensialet til vimpelen.
RSI begynner også å bli meget høy = 82, sist den snudde nådde RSI 84,7.
Tror det kan være lurt å sikre seg litt på denne høyden her.
Men nå nærmer vi oss snart hypen… tidligere har RSI holdt seg høy lenge før launch…
Man sikrer kun om man er usikker på streamen, normalt har man 3 dager oppgang før det snur… og vi er såvidt begynt på dag 2…
Da har den vært innom mitt target på 2.34
Det hender at du treffer @holmes…
Har vurdert å selge 25% på 2,2, mulig det kan være ok å selge så mye som 50%.
Samtidig så ser det lyst ut. Noe det gjorde før Black Thursday også…har man baller…
Nå begynner baisserne og pumpe på HO, da har den en tendens til å korrigere litt.
Men vi har ikke fått noen triggere enda, jeg har realisert litt på 2.28, som jeg kjøpte på litt under 2.
snitt 1.81, redd snittet blir høyere til uka for å si det slik!
Sikret litt på 2,35
Historien har en tendens til å gjenta seg i Funcom, så vi får se om det er mulig å kjøpe aksjene tilbake på mandag/tirsdag
Jeg sikret litt mer på 2,33.
Sitter nå igjen med litt under halvparten fra i sommer, og kjøper nok tilbake noe neste uke hvis det blir et betydelig dupp.
Sikret en god del på 2,40. Håper på å få de tilbake igjen ila. noen virkedager.
Synes den ser veldig sterk ut. Skal den teste motstanden rundt 2.7? (i morgen?)
på mandag tenker du?
Jeg sikret på 2.41. Target var 2.45 ifht. formasjonen; RSI er også overkjøpt nå så greit å sikre litt. Går den til 2.70 skal jeg ikke bli sur Er fornøyd med avkastningen
oops Da er jeg litt mer usikker.
Høydesyken har gjort seg gjeldene ;D
Sitter helt rolig med mine 200k, hvorfor selge til 2,4 når vi skal til 2,8 idag.
@holmes Jeg er litt skeptisk til at DNM solgte 2.7mill aksjer i går netto.
PAS og MSI var også 200 og 600" netto negativ om jeg husker rett.
I dag har DNM solgt nesten 300" til, PAS 500", SB1M 420"
Er redd for at det er taxisjåførene som kjøper og at flere større har lettet seg.
Er det ikke du som alltid predikerer “gevinst er ikke gevinst før realisasjon” ?
Vel, nå har jeg realisert gevinst på konto. Året begynner meget bra!
Kan godt være det. Men da selger de alt for tidlig!
Spillhypen har jo fakta f… ikke startet enda!