Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)


Boom shakalaka!

2 Likes

1 mill volum, på 25 min er bra :slight_smile:
Bare den holder seg over nå.

Sliter fremdeles med den jævla skyen.

1 Like

3 Likes

Flott chart, enhver test av 15+ fremover gir et mye mer robust bilde for videre stigning.

Alt over 14 er jo i og for seg også innafor, det gir grei margin ned til 50 dagers snittet som vi ønsker å se bryte over 200 dagers innen høsten.

Trengs jo mye mer volum for å hamre det hjem, men vi er godt i gang når man sammenligner med i går.

5 Likes

Da var gap fra gårsdagen også lukket.

1 Like

Enig, holder den seg blå og/eller over 15 på høyt volum mener jeg det er det største styrketegnet aksjen har vist siden våren 2018.

Ref. forrige gang aksjen brøt opp gjennom skytaket.

4 Likes

Volum nok nå eller? :wink:

3 Likes

Det er bra volum nå, det dumpes aksjer i stor stil her i dag…
Sist sett august 2018, men alt er avhengig av hvordan man leser volum selvsagt.


Omsettes? Vi er da ikke i rødt (akkurat nå).

Da ble det faktisk close over skyen :raised_hands::raised_hands::raised_hands:

Men må se an noen dager til før jeg friskmelder aksjen teknisk sett.

1 Like

Volumet i dag har vel først og fremst vært på oppgang, så har aksjen falt tilbake på lavt volum:
image

Brudd opp over skyen på veldig høyt volum, så bevegelsen i dag var vel rimelig signifikant?

Helt enig, men hvis man ser samme mønster som her, hvor det høye volumet er på oppgangene, så synes jeg det ser bra ut.

2 Likes

Just presis.

Mest signifikante tekniske signalet siden aksjen brøt ut av skyen sist. Volumet setter bare punktum etter observasjonen. Funcom aksjer for 60 MNOK byttet hender i dag.

Så gjenstår det selvsagt jo å se, da. Men teknisk er jo dette (lille) julaften.

Skyen bare:

3 Likes

Ja, alt etter hvordan man ser på det. Sell on news imo.
Vi får se om nissen kommer i morgen @h3nk1

Sell on news er jeg enig i, fra de som var fornøyde til de som ikke er fornøyde med kursen. Dagen i dag skulle tradisjonelt sett endt ned, kanskje aksjen skal begynne å verdsettes riktig fremover med en ny storaksjonær?

3 Likes

Verkligen -”klassiskt Funcom” att sjunka efter rapportering när alla pilar pekar motsatt väg. Får hoppas att det här var ett trendskifte som stannar!

1 Like

Pen oppgang siste uke

5 Likes

Friskmelding avlyst.

2 Likes

Om de som kjøpte aksjer på 15.50 og opp er langsiktige, noe jeg vil tro de er, så selges ikke disse med det første. Da vil disse være ute av runddansen og utilgjengelige for traderne. Så får vi andre kjøpe det vi kan til best mulig pris før det snur opp igjen, for det gjør det :wink: alltid!

1 Like