Er du morsom?
Det ble skrevet at ved hver golden cross så har kursen falt 15-30%.
Det er ikke morsomt.
Nei, nei, jeg tror ikke den skal dit. Jeg bare ville poengtere at Golden cross i seg selv ikke umiddelbart har gitt oppgang, men på sikt har det alltid vært positivt. Her er sist GC jeg kunne finne i chartet. Du ser at kursen falt ca. 17.5% fra krysset til det nådde en bunn.
Tilsvarende ved Death cross, så falt kursen 16.8% før den steg nær 30%.
Krysset har mest effekt når kursen er mellom de glidende snittene, slik den er nå.
Jeg har tro på at denne dippen er kortvarig og at vi skal opp mot 19-21 kr range innen 1-2 mnd.
Men om den skulle slutte under ma50 idag? Rundt 16,10 f.eks
Da har vi brukbar støtte rundt 15,7?
Synes folk er litt overdrevent skvetne her og en smule emosjonelle.
18-19 ser ut som en veldig relevant motstandssone, så det kan da ikke være sååååå sjokkerende at det blir noen reaksjon på det etter så langvarig oppgang som vi har hatt nå?
Alt over 14,5, så er en fremdeles ute av den gamle nedtrenden, og innenfor en ny opptrend.
Jeg har byttet en del aksjer tilbake fra PHO til FUN i dag, og kjøper enda mer om den nærmer seg 15 blank.
RSI ikke vært lavere siden 25. januar da kursen var 12,50, og taket i Ichimoku testes nå.
Enig, bra kjøpsignal der nede nå! (RSI)
Riktigt översålt nu
15,95 var liksom ikke noe åpenbart punkt det skulle snu, jeg hadde i utgangspunktet forventet den 1 krone lavere.
Akkurat nå minner det om en undershoot på SMA200 hvis dette holder.
Tenkte det var greit me en graf for å illustrere poenget ditt, samtidig, omsetningen er ekstremt lav.
Slik ser jeg langsiktig trajectory i funcom for øyeblikket, gitt at de kommende spill launchene blir ok vellykkede:
Altså at peaken i februar 17 var en grov boble overshoot, mens bunnen nå i desember var en liten washout undershoot.
Hva er den lilla linjen som går gjennom hele chartet?
Rester etter en annen hs, glemte å ta vekk backtraden.
Greit med støtte i SMA500 også denne gangen
Ser ut som vi traff perfekt ned på toppen av skyen før den bouncet kursen opp igjen. Volumet ser ok ut.
Synes dette ser bullish ut nå jeg
Vi har:
-
bullish engulfing candle på daily
-
brudd opp og over 50 dagers SMA
-
50 dagers SMA nærmer seg 200 og kursen er mellom disse
-
Stochastics RSI har krysset bullish og er i ferd med å gi bekreftelse
-
RSI har snudd opp
Tror ikke vi tar ut forrige high på ca. 18.30 med en gang, vi lager en lower high, og så en higher low, og så får vi en pennant (tegnet opp her). Brudd på denne vil signalisere videre retning.
Norsk Bulls er ute med nytt kjøpssignal:
@cirmes Nok er nok, så bare kutt ut og stopp. Vær heller med oss på turen opp. Du har hatt din tid, dine berømte minutter, men voksen er den som løfter blikket og slutter. Vi har vokst opp i samme by, og ville nok aldri kalt et foretak for Vy. På en ting kan du være sikker; i 2020 er Funcom den beste ticker.