Mja, mulig det. Men den har også falt hver mandag etter en stream. Kanskje skjer det ikke nå pga. momentum er sterkt men jeg tror det blir muligheter for å kjøpe lavere enn dagens kurs.
Tar dette med knusende ro. Ut fra omtalen av video så er det spennende å sitte lenge her, over EA, men muligens selge noe før EA.
Hadde vært rått å sett 5-10 før sommeren…
Er vell litt for lite til at to mandager kan kalles for “hver mandag”, to tilfeller er ikke noe åpenbar trend akkurat
Mer og mer usikkerhet er tatt bort siden stream #2.
Aksjeanalyser er såpass amatørmessige at de heller ikke hensyntar emisjoner som er gjennomført når de i analyser av enkelte selskap påpeker at kursen tidligere har vært x antall kroner osv.
Enhver seriøs analytiker vil omregne slik at forholdene er representative og antall aksjer tatt i betraktning før de sammenlikner tidligere og nåværende kursnivåer i ulike selskap.
Forsåvidt enig med deg, men med en slik voldsom oppgang på så kort tid tror jeg en del skal ut på mandag. Men vi snakker ut i fra posisjon uansett, og hva vi tror. Vi får heller vente og se
Funcom viser uansett styrke i dag, andre dag på rad med fin oppgang, og tett på høyeste kurs intra.
Spennende å se hva kursen står i utover i februar når den virkelige reprisingen vil skje slik jeg ser det, selv om vi sikkert ender rundt 3 kr ved lanseringen i slutten av måneden.
Kan man finne ut hva en nedgang til ca 60-65 RSI tilsvarer i kursnedgang?
Blir vell sikkert rundt 2kr en plass
Er det så mye å bruke energi på da?
Går videre
Eg er ofte enig med deg, noe eg også her er.
Men eg tror likevel rallyet fortsatt kan pågå en dag til, men at der blir litt humpete.
Det har nok vert mye Funcom prat på alle taxiholdeplassene i helgen, flere skal inn, reduksjon på listene blandt større eiere, fra freda torsdag og fredag, fremkommer ikke på lister før neste uke er ferdig,
Om det likevel dupper litt, då tror eg på kurs 2,8/3,20 31.01, da er det opptil salgstall og Evt presentasjon av nye planer som gjelder.
Håper også etterhvert at Jebsen konventerer mer av gjelden, sånn at Funcom kan bruke penger på nye spill og ikke betale gammel moro somble stelt i stand.
eg har ca 50% nå av det jeg pleier
Jeg har ca 2/3 av maks fremdeles godt momentum nå. Med masse nyheter og meldinger på vei.
Det som er interresant er at Top20 øker… mulig listen på tirsdag vil vise nedgang men foreløpig øker de store… det betyr at taxi sjåfør rally et… ikke er igang ;D
Jeg solgte alt og venter et fall. Ønsker uansett alle lykke til om det går motsatt vei
Det er først når budbilsjåførene henger seg på, at det virkelig tar av Skål
HAHA
Så lenge top20 øker er det samme hvem som henger seg på om du spør meg
Rent teknisk kan jeg ikke forstå den bare skal suse 20% til oppover uten å korrigere noe ned. Spørsmålet er hvor mye. Volumet på tors og fredag var imponerende. Er utrolig spent på fortsettelsen!
Teknisk funker dårlig på nyheter. Så det er ikke så rart det tekniske er litt “off” nå.
Følger boka synes jeg