Forsøker seg på et brudd opp nå…
Jeg må si jeg ser glatt en oppside til 25-26 og videre i dette chartet, gitt at den nå blir stabil over 16,5.
Ikke en rising wedge: http://thepatternsite.com/risewedge.html#RW0 ettersom wedgen er mindre enn 3 uker. Det er derimot en pennant: http://thepatternsite.com/pennants.html
Blir da ~17.30 regnet som HL ved brudd opp?
Hvis denne candle’n holder seg slik og neste candle åpner høyere enn denne så kan man regne denne som en HL ja
Sammenfaller med potensialet i OHS formasjon. En positiv test av bruddet @Nocturne viser til er en fin inngang ift R/R
Behagelig lite volum motstand oppover. Noe motstand på 22kr der i fra og opp er det først og fremst høydeskrekk som spiller seg ut.
Pennant tilt?
Pennant tilt:
Performance suffers when the pennant slopes in the direction of the prevailing price trend. The Pennant Tilt figure to the right shows an example of price tilting upward in a rising price trend.
Sååå… potensiellt bullflagg? Volumspikes på oppgang, og synkende volum i fallende kileformasjon? Brudd med volum bak indikerer videre retning? Stort potensiale ved brudd opp?
Spør for en venn…
En venn av meg her fra Bergen svarer:
"Avventende stemning mens det bygger seg opp volum til re teste 18-18.2x
Etter som jeg leser i andre tråder ligger det forventninger om re-prising. Melding med positive signaler så legges 18 tilbake som støtte. Jeg forventer brudd opp og konsolidering rundt 22kr.
Mao; høy sannsynlighet for at det dumpes rett over 18 igjen og man kan handle lavere på nytt😅"
Altså en helhardering på TA spådomme
Noe sånt ja
Bet’et er satt så får vi se. Går for H, igjen🥳
Hva med alt volumet som er omsatt rundt 18.68? Enormt. Hva sier den tekniske analysen om det?
Det må du nesten vise til, de store volumene er vel gått like i underkant av dagens kurser. Neste volum motstand blir vel rundt 22kr.
Det er strengt tatt kun dumpe nissen asp som bremser denne i det intervallet den jobber i nå.
Viser til volum her: Funcom - Teknisk Analyse (TA)
Ja helt enig, puncher man gjennom 18.30-18.60 er det i utgangspunktet et kjøpssignal av de sjeldne
@Savepig kan du legge ut oppdatert 1D chart tilsvarende chartet du postet over her. Det strekker vel seg fra midt 2015 til dd. Slik at vi får sett volumet som har gått.
På tide å skaffe seg infront ser jeg.