Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

To punkter nede, ett oppe? :thinking:

Hvis det stenger på dette nivået eller over i dag så er det veldig sterkt. De halene på candlesticksene viser at der er mye kjøpere på nivåer fra 15.3 og oppover.

1 Like

14 Likes

Toppen på skyen derimot…

1 Like

Tja… 3 nede og 2 oppe?

Jeg tegnet denne kanalen spekulativt 17 februar, kun på de første to bunnpunktene. Litt artig at den har holdt seg :slight_smile:

3 Likes

Gitt de observasjonene som gjøres på det fundamentale i kveld, så synes jeg det er rett å zoome skikkelig godt ut og ikke spørre seg om en plutselig kan forvente en pump som kan ta oss helt opp til 26-28.

Litt dårlig sesong kanskje?

2 Likes

Har ikke brukt acc/dist så mye, men det virker som om det er et lite avvik på at bunner = bunn i acc/dist nå de siste dagene.

2 Likes

Bekrefter vel det vi vet om at det er en luring på vei inn? Hvis ikke jeg mistolker signalene, da.

1 Like

Kanskje, jeg har ikke brukt denne indikatoren før. Det den sier er vel at volumet på dager med nedgang er mindre enn dager med oppgang.

Jo, men det er ikke oppgang/nedgang målt mot dagen før, men hvor nær topp eller bunn på dagens range kursen slutter. Slutter man nær dagens topp regnes det som en akkumuleringsdag og nær dagens bunn er det en distribusjonsdag, vektet med volumet som du skriver.

2 Likes

Den pumpen kommer nok måneden før coop shooter hvis spillet ser bra ut :slight_smile: Jeg tror det er for “små” triggere på kort sikt, og for rufsete makro til at det går de neste månedene.

3 Likes

Da er jeg inne igjen i Funcom, og poster da selvsagt en positiv teknisk analyse nå som jeg tror skuffelsen etter Conan Unconquered har delvis gitt seg, og blitt absorbert av markedet.

Kjøper mer i morgen rundt 15.5 hvis det blir nedgang, selger på 17.5-18 tirsdag etter E3 hype :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

10 Likes

Du må slutte å snu kappen etter vinden og heller selge billig og kjøpe dyrt som en god Funcom-aksjonær! :smiley:

6 Likes

God Funcom aksjonær og selge kan du ikke skrive i samme innlegg.

Vi bare øker/snitter ned.

6 Likes

Hvordan er treffprosenen på tradene dine i Funcom >70% ? :slightly_smiling_face:

Forferdelig rævva :slight_smile:

Hadde tjent mer på å bare holde på aksjene siden jeg lastet under 13kr :slight_smile:

En medvirkende årsak til at jeg skiftet strategi, fikk for dårlig betalt for å treffe relativt ofte men ta gevinst for fort. Og når jeg ser en nedtrend, så burde jeg ha lært meg å kaste korta fortere :slight_smile:

2 Likes

Litt høyskuldret, HS?

1 Like

Brudd ned nå, selge da el? :joy:

Chartet er sånn at det ser veldig himmel eller helvete ut for tirsdag:

Aksjen er ikke oversolgt en plass så det er betydelig fallhøyde nedover, men det er også et et enormt oppsidepotensiale hvis folk blir overbevist.

1 Like

Vanligvis blir positivt sentiment og gode / lovende nyheter dumpet i stykker. Så er spørsmålet om det skjer igjen. Ville ikke overrasket meg om muligheten til å bryte den langsiktige trenden utnyttes for å skape panikk og utløse stop-loss - dessverre.

1 Like