Er litt konvergens helt i bunnen her nå:
Skal stenge helst over 15.60 i dag
netfonds RIP, lenge leve netfonds
Jepp, 15,61 er bunnen av skyen
La oss som er langsiktige håpe på på brudd ned så vi kan kjøpe mest mulig i 2019 til lavest mulig kurs. Kan nesten garantere at kursen slutter under 15.61 da dette er så “viktig” teknisk. Lets see
Sette en ny low og tradingrange mellom 10 og 15 hadde vært noe i bakvendt land kan ALT gå an:champagne:
Jeg får imidlertid bunn rundt 15.20 daily, så jeg tviler på at den skal ned til januar nivå. Men det er sommer, lite om skjer fremover?! så hvem vet. Jeg kjøper iallefall på disse nivåene.
Sell inn may osv . Slår ikke feil i Funcom
4 øre til ned nå så tar jeg 2000 til. Da er det bra for i dag
Sluttkurs 15,11
Ned og lukte på 14.8x før det snur opp algostyrt, se på antall aksjer som selges på slutten av dagen, 8 aksjer her og 123 der. Blir bra dette
Fredagens frampek slo dessverre til.
Uansett:
Var ute av skyen en gang på tur oppover i februar - anser det som vesentlig mer sannsynlig at det blir en fin rekyl opp, enn at det blir en lengre tur ned (gitt alt vi vet at foregår fundamentalt). RSI på sitt laveste siden 18. desember (tilsynelatende en )
Ned å teste gamle 2,8 ?
Egentlig ganske sykt at kursen er på disse nivåer med alt som er i pipen skulle tro at ingenting har endret seg iløpet av de siste 2-3 årene
Kan raskt ende i ny tradingrange 12-15kr om den bryter ned fra rektanglet.
Her er forsåvidt noen støttenivåer å følge med på.
Jeg føler meg ganske trygg på at aksjen snur nå eller rundt en av linjene, hvis den ikke skal lenger ned.
Under 11,5 er det lite støtte altså ?
I approve this message
Chartet trumfer fundamentale, hver gang
Uansett hvor vanskelig det er for dere troende å akseptere enkle faktum.
Du spesielt burde vite dette, da du har fulgt selskapet og daglig kursutvikling i en årrekke nå.
Dine bastante bunner, backet opp med div fundamentale og inngangs kurs for fond og div svensker. De er ikke verd trykkene på tastaturet ditt.
Strek tegnerne ble nærmest latterliggjort av flere troende når vi hevdet at lav 15 så ut til å være nært forestående. Samme når det ble påpekt at 13 er innafor på mellomlang sikt. Alt ut i fra hva chartet sier.
Vel, hvor er vi nå?
Rektangel er brutt til nedsiden og siste 3mnd tradingrange ser ut til å være brutt. Man kan håpe på at dette var en spring, selv om det ser ut til at fallet kommer til å fortsette og i tilfelle tilta. Jeg har ikke tilstrekkelig kompetanse på wyckoff til å vurdere dette spesifikt.
Et av få lyspunkt nå er volum under snitt, men slik har volumet vært store deler av nedgangen.
Hva er det du snakker om? Er du vel bevart, eller bare snurt fordi du fikk passet påskrevet i en fundamental tråd?
Er det noen som har vært- og er tydelig på at det fundamentale ikke regjerer denne aksjen er det meg. Sågar til betydelig misnøye i ikke-tekniske tråder.
I denne tråden sier jeg altså at jeg tror rekylen kommer på 15-tallet, kan hende med en dipp innom 14 intradag? Jeg skrev senest fredag at jeg forventet brudd ned gjennom trendbunn. Forut for fredag trodde jeg vitterlig at 15,50-6 skulle holde godt gitt at det var 3 måneders low testet flere ganger.
Men så kom E3, uten volum og god stemning i forkant, og aksjen var åpenbart klar for slakt gitt hvor kursen lå og nyheten som (ikke) kom på selve messen.
Jeg har gevinst på 90 %+ av mine trades i denne aksjen siden nyttår.
Innhold fjernet av moderator