Hadde vel ikke vært så dumt.
Er jo også temmelig «oversolgt» på RSI. «hourly» og «daily» i hvert fall. Jeg tipper dette snur brått.
Dette var for nesten en uke siden
Haha! Sorry
Sett den samme candlen i flere aksjer i dag. Normalt vendepunkts candle du tenker?
Tenkte på at fib. retracement er veldig snart på 61.8%. Har sett at fibonacci nivåene har vært betydningsfull før. I tillegg så har vi like lav RSI som sist gang vi tok en helomvending. Litt mer volum nå så kan vi komme oss tilbake til “normale” kurser igjen
Hvilke candle er det? En potensiell bullish engulfing in the making?
Er det ikke bedre å vente til trenden snur igjen enn å satse på at diverse støtter nedover holder?
Ja, da unngår man i alle fall catching falling knives
Morgendagen vil si om det er en bullish engulfing (det er vel candlen etter som er det) - men dagens candle er en doji, det viser indecision og i beste fall vinner oksene over bjørnene. Denne oppstår jo når tradingrangen er thight og ingen klarer å flytte kursen særlig opp eller ned
Om jeg har sett rett så har aldri kursen gått ned 6 dager på rad, iallefall tilbake til lenge før CE
Edit, i dag var den 6 så det er vel på overtid med en liten korreksjon, eller ikke?!
Hvis man skal tenke litt positivt (på dette tidspunktet ganske spekulativt) så er det vi ønsker å se en høyre skulder som ikke ligger veldig langt ned, og så brudd opp fra halslinje i OHS. Tvi tvi
det kan sammenfall bra med juli
Funcom reagerer umiddelbart på fundamentale hendelser: etter MYZ lansering og CU lanseringer samt E3 faller aksjen fordi forventninger er for høye i forhold til resultatet. I forkant av kvartalsrapporter som forventes å være gode stiger aksjen, og det som repriset aksjen oppover var inntog av noe stor langsiktig og seriøs eier i form av ett svensk fond. Alt er fundamentale endringer.
Nå har kursen reagert logisk på skuffelse i form av CU og E3, og tester første støttenivå. Jeg forventer at den går litt ned til, og så konsoliderer før aksjonærene finner ut om aksjen skal ned, sidelengs, eller opp. Blir det fall er det naturlig å tenke tilbake til området før vi fikk vår nye eier, blir det opptur så ser vi fort mot 15.3 tenker jeg. Jeg ser ikke helt at aksjen på kort sikt skal pushes videre opp over 16kr eller gruses under 12.6. Og begge deler er omtrent like langt unna dagens kurs.
Ned mot 6.60kr nærmere jul neste år ser jeg. Blir bra kjøpsanledning.
Du tror ikke den stiplede linjen vil holde?
Denna tråd är starkt korrelerat med personligt innehav, gäller andra bolag med. Ta gärna bort mitt inlägg men är 100% säker att när folk köpt in sig igen så pekar alla möjliga streck uppåt. För de är ju så TA fungerar. Objektivitet är A och O