Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Mest negative å si om chartet er at man trenger en del volum for å fuele en reversal av den typen en ønsker nå, og vanskelig å si hvor en skal finne den om sommerferien.

Edit: Som shadmar sier, det er en røff motstand å presse seg gjennom de glidende snittene og så deretter siste high.

Ser for meg dette bildet, men håper ikke på det.

4 Likes

Så du ser for deg at rett før MYZ slippes på Switch og retail på Xbox og PS4 og DLC-en slippes til alle plattformer 30. juli, så kræsjer kursen?

eller rett etter? :see_no_evil:

Han har tegnet inn fallet før :stuck_out_tongue:

Det bildet der hadde passet meg så 190% perfekt.

Håper ikke det, var bare rent teknisk, her i TA tråden :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Slik jeg tolket innlegget ditt var at vi skulle opp og teste fallende motstander og så mulig ned tur igjen. Selve vinkelen i så fall på opp og nedtur tror jeg ikke vi klarer å spå (og dermed timing)? Eller mente du helt konkret de vinklene?

2 Likes

Ja, siste pilen må komme som fail på lanseringene, men teknisk så er jo alt mulig :slightly_smiling_face:

Jeg tenker at det ikke kommer all verden opp nå, men blir vakenden rundt samme nivå frem til slutten av juli. Skulle det komme en krone opp nå så rekker sikkert nown å trade ned en gang til før eventuell ny opp

2 Likes

3 Likes

Hvordan tolker du formasjonen?

Spørs på videre utvikling. Brudd opp gir 15.7 som kursmål basert på rounding bottom, men også brudd opp av 1h fallende trendkanal, som kan gi trendskifte.

3 Likes

Kortsiktig opp over 14.8x for å få en ny higher i den korte trenden og samtidig bryte ut av fallende siste mnd? Bra volumbalanse på opp og ned siste uken. Fall under siste bunn på ca 14.37 fører til fremdeles nedadgående trend ivaretas? Skyen er enig :slight_smile:

Volumet siste dager er jo positivt med høyt på opp og lavt på ned, tyder på at kjøpsviljen er god på nivå rundt 14. Volumet var motsatt fra 5-6 juni frem den snudde siste uken.

1 Like

Intressanta nivåer. Bör jobba sig upp mot tidigare motstånd med stöd av trendlinjen.

3 Likes

Ja, tekniskt sätt så ser det onekligen ut som en lysande tidpunkt att embarkera och öka sin position här.

Gjentar det seg, eller får vi faktisk et brudd opp av times-skyen?

Omsatt for hele NOK: 263 029 i dag :slight_smile:

3 Likes

Bitt meg merke i at Funcom og Nano har påfallende like charts siste måned / 3 måneder. Hva gjelder førstnevnte er det blytungt i all den tid :robot: filer kurs på disse pygmevolumene.

1 Like

Ser vi HS her nå på 1mnd chart?

Nå går det motsatt vei med småkjøp på 5-600 aksjer hver 15-20 sekund. Håpe det holder på en times tid :laughing: da snakker vi en total omsetning på over 100k aksjer i times.

1 Like