Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Sett den algoen flere ganger - tilhører CNT eller en annen større aktør.

4 Likes

Lov å håpe… Spørs om det ikke blir mest mulig blokkering for å hindre for stor oppgang etterfulgt av nedsalg når bot’en slutter å kjøpe

@vcp lurer på om du fortsatt mener Funcom skal til 12,5, eller om du har endret mening? I så fall, hvordan ser TA-en din ut nå?

Lite endring i trend. TP er min vurdering her nå.

TP? :thinking:

Nytt oppsett

Jeg ville vurdert å justere oppsettet du har satt opp.

image

image

Venstre skulder er lik hodet så ser mer ut som en dobbel-topp spør du meg.

Jeg ville tegnet trendkanalen slik, men i det kan du også få inn en vimpel.
Ifht. market-cycles som jeg skrev om i Nano TA tråden synes jeg dette ligner mark-down / distribution om man sier vi har hatt en blow-off top (volum messig).

1 Like

Volum er venn i vurderingen videre her, ikke vært høyere siden massakren 26. april (med unntak av 31. mai som jeg antar forbigås).

1 Like

Noen oppsiktsvekkende candlesticks i dag, måtte ned på 5 minutters chart for å klare å bryte dem opp.

Fat fingers?

En større aktør akummulerte litt, bare - mulig CNT. Sett samme algo og mønster tidligere. Uansett, det er vel nesten mer påfallende hvordan (eieren av) husroboten insisterer på å forhindre oppgang på volum og tviholde på 15-blank.

Knappe 2 prosent opp på 1 million volum og ~80 prosent handel på ask - bare å gratulere.

3 Likes

Snudde intradag på 15.74 før i dag :slight_smile:

2 gode signaler idag.

Kan foreløbig også betraktes som pullback etter brudd ned, så ville avventet for den som sitter utenfor. Videre oppgang imorgen vil bekrefte et trendskifte, og ny test av 18.

7 Likes

Vil bare gi deg en alternativ tolkning. 50-dagers på 4HR chartet og re-test av bruddpunkt.

Her er den jeg postet i går:

3 Likes

Hvordan ser det ut på “dager”?

Toppen på skyen på dagschartet er på 16,8 som er neste motstand der. Bunnen av skyen er ikke noe Funcom-aksjen har brydd seg om de siste årene.

1d, 5h, 4h = under skyen
2h = i skyen
1h, 30min, 15min, 5min = over skyen

Personlig er jeg greit lastet, og synes det skulle relativt lite til for å sende kursen rett opp, mens salgsviljen nedover så heller laber ut på lave 14.

1 Like

Må jo velge det som passer, samt for en trader som handler intradag og på timer så må jo timeschart være en evighet?!:yum: Brukte times chart i går og samme i dag for å vise bruddet :+1:

1 Like

Avsluttet sterkt i dag.

1 Like

Enig i det, brudd opp gjennom en motstandssone rett under 16ish vil absolutt peke videre mot 18.
I og for seg også mot 19+, men sesongen er ikke helt perfekt for denslags for ville tro det trengs en del volum for å sprenge 18.

1 Like