Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Akkurat kommet igang i bølgen opp, kjøp i sluttauksjonen som gir pluss i margen, tekniske indikatorer som snakker for oss, da vi passerer rundt 17 så kommer nok litt hype ifbm Myz, dette kan bli allright helt kortsiktig, men jeg er iallefall med for 2020 :champagne::+1:

7 Likes

Tester den brudd i en trendkanal nå tro? Sitter litt på kjøpeknappen her …

Ingen som har noe de ville sagt?

Ref. chartet ovenfor fremstår treet ferdigristet og tradingrange er tilbake i intervallet ~15 - 18. Andre positive signaler også, for eksempel:

Skal aksjen konsolidere over 18 må det (trolig) ytterligere gode fundamentale nyheter til - de kan riktignok komme om ikke altfor lenge med følgende triggere i kronologisk rekkefølge: MYZ DLC og retail, Q2-tall og/eller CCC (alternativt kan det komme en analyse fra PAS eller nye storfisker inn).

2 Likes

Bare så det er sagt, skyen er fortsatt på salg. :upside_down_face:

3 Likes

Kan du legge ut? :slight_smile:

Kommer jo an på tidshorisonten, gadd ikke finne riktig :wink:

1 Like

Ah, du tenker på timeschartet :slightly_smiling_face:

1 Like

Hourly:

Daily:

Weekly:

3 Likes

Kan vi få en oppdatering på denne? Kan se ut som vi har fått en brattere oppgang enn du har tegnet inn.

2 Likes

Noe slik?

I følge @christian så er det toppen av skyen som er en den som må tas for å få brudd, på ca 16.78 ifht samme stigningstakt som nå. Samme falltakt gir touch på ca 14.80 en snau uke før MYZ lansering.

7 Likes

16.80 matcher ganske bra med test av halslinjen

1 Like

Kan det være et alternativ at vi skal litt ned igjen etter test av 16ish som er ca MA200 og bunn i gammel trendkanal, for deretter å bryte over i forkant av MYZ?:

2 Likes

Der er tøffere motstand i skyen jo tykkere den er, din første pil i en twist av skyen der er ut fra det jeg har lest “lettest å komme igjennom” og om kursen ikke kommer igjennom der tenker jeg at din neste pil er mer sannsynlig enn usannsynlig.

1 Like

Da satser vi på tynn luft og rett gjennom, selv om en liten pust i bakken kan være fint på vei oppover.ø :slightly_smiling_face:

1 Like

Var rimelig tynn luft her ja. Nevnte det for 3 dager siden. Klassisk p&d, funcom 2.0 style.

1 Like

Slik jeg ser det er det en ganske tydelig tradingrange som er etablert nå (14.00 - 15.80), og som må brytes på opp eller nedsiden for å si noe om videre retning. Alt over 14 er jo en higher low på daily. Men jeg tror den rett og slett må bli thightere og forme en symmetrisk trekant som man kan trade; evt. gamble på at 14 kr holder. Det gjør ikke jeg.

Ja, jeg ventet på denne dumpen. Lastet litt her på tidligere støtte. Kan tegnes som en test av bruddet opp over 14.5

Du tenker daily HL?

Blir det samme ja, men den bør snu her da.

2 Likes