Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Solgte ut trader potten på 1.99, vurdere å kjøpe den inn igjen nå!

Aksjen har jo nettopp vist at den har masse umph fortsatt!

:slight_smile:

1 Like

Tok tilbake 15k nå på 2.43

Ønsker å sitte med litt da CGI kommer sammen med Combat traileren, fight mot skjellet og andre ulumskheter

jeg skal inn med 30 k aksjer til men jeg tror som @Irathi at vi skal ned litt mer. jeg skal for engangs skyld prøve og treffe en bunn, en gang må være den første :wink:

Tror vi er nær bunnen

meg igjen: Kvifor det evil? :slight_smile:

Av samme grunn som oppgangen starta vel, mange er ute og skal inn igjen når den faller litt til. Så kommer det en trader og så fyker raketten igjen

2 Likes

Rolig nå gutta, husk vi har solid støtte på 2.5 … eller var det 2 kr?

egentlig er vel støtten øvre del av forrige vimpel - så 1.80 ca men satser på fibonacci igjen,… 2,12

3 Likes

Jeg solgte visst plutselig Funcom Aksjene mine på 2,42 på stop loss. Har kjøpt tilbake igjen mesteparten på 2,37. Gøy med litt trading igjen etter gammelt :stuck_out_tongue:

4 Likes

10 000 spenn er penger det og :stuck_out_tongue:

11 Likes

Hvor stor andel regner folk som traderpott, 10%? 20%?

Ja! :slight_smile:

1 Like

Stopploss er farlig, noen mista mye på 2,19 og 2,2 :stuck_out_tongue:

3 Likes

Ja, det må jo være utrolig kjipt å se at en solgte på dagens desidert laveste kurs… og at omsetningen 5 min før og 5 min etter liksom er 10øree over!

@cagey2 @Malvin Fikk dere kjøpt dere inn?

Ser at jeg hadde delvis rett, tidsmessig var vi nær bunnen… Bare ikke helt nærme øremessig :stuck_out_tongue:

nei jeg rakk ikke :wink: hehe, gikk fort der. men jeg støtter meg fremdeles på det tekniske. jeg sitter fremdeles med en flott urealisert post på 170 k, men jeg ville gjerne hatt de på 2,19 der :wink:

1 Like

Jeg også. Det gikk veldig fort. Men i morgen er en ny dag! :slight_smile:

2 Likes

Fikk denne tilsendt av en kompis.

6 Likes

spennende! Tusen takk :slight_smile:

Støttenivå i overkant av 2,30 slik jeg ser det.

Tror denne holder, i det minste i dag.

Vil nok teste dette nivået i noen dager med mindre det kommer positive nyheter som gjør enhver TA verdiløs.

Da vil ikke engang motstandsnivå rundt 2,70 trenge å bety noe, aksjen vil da bryte gjennom også her på store volumer.

Jeg har sittet i ro hele tiden uansett da jeg tror CE vil kunne selge innenfor deres eget target nivå og selv i nedre del av denne så vil det kunne bety en kraftig reprising av aksjen etter 31.1.

Ser heller ikke for meg at kursen skulle være rundt 2,30 den 31.1 heller, antar nærmere 3 tallet enn dette.

4 Likes