Enig i din vurdering, så dobbel bunn på 2.30 kl.14:30 og litt over 09:00 i dag. Skal være forsiktig med intradagssignaler men jeg kjøpte tilbake 1/2 parten av det jeg solgte på 2.41 nå på 2.33
Veldig spennende den til Pareto.
Han tolker gårsdagen likt som meg, at det er stor usikkerhet i markedet ang videre retning. Dette er eksakt det jeg tenkte i går også. Jeg heller i retningen at vi skal konsolidere / fibonacci.
Videre mener han at dersom aksjen etablerer seg over 2.5 kan det indikere at det er mer moment igjen og at vi skal opp, men sett stopp loss 2.35.
Med stoploss på 2.35 hadde man vore ute no…
Ikke sant, bare tull!
Også herlig med slike lange TA utredninger som konkluderer med at jo det kan få videre opp mulig nedover og kanskje sidelengs… takk skarru ha liksom…
Stopploss og overdreven tro på TA i en nyhetsdrevet aksje i en nyhetsperiode er livsfarlig.
Ein av tinga eg har lært dei siste dagane. Og det var poenget mitt
Stop loss på sluttkurs ville jeg satt i så fall, eller fredag closing. Men det er også mulig å selge intradagstoppene og kjøper fredag hvis den er fortsatt sterk.
Jeg kjøpte 50k til 2.33 i dag (la inn kjøp i går kveld da jeg ikke fikk fulgt med på åpning). Jeg tenkte 2.30 var bunn, så la på 2.33 for å være sikker på å få
Nå er vi over 2.50 og tester 50-dagers glidende snitt. Tror denne skal opp og snuse på 2.70 igjen i dag eller i morgen
Du er fortsatt ute?
Jeg er imponert.
Men jeg er usikker på om jeg går inn i Funcom igjen etter den dagen jeg selger… men det kan bli lenge til.
Nå er vi på MCAP ganske lik peak før Lego. 6,8 i 2014 = 578 000 000,- og 2,4 i 2017 = 600 000 000,- Hvis historien gjentar seg vil den nå gå ned igjen til MCAP 400m og kursen vil da ligge på 1,6. Blir spennende : )
LEGO var en flopp, litt feil å ta utgangspunkt i dette spillet?
Spillet floppet ja, men jeg snakker om kursen i forkant som går på forventninger. Vi vet jo ingenting om hva som skjer etter 31/1.
Lego… Contra Conan … Sorry…
ingen spill hos Funcom har vært flopp i en pre-launch-aksjonærs øyne fikk forøvrig 3x gevinst på Lego floppen, så er godt fornøyd med det!
Kaffegruten min er bekymret for at kaffen smaker det samme igjen. @Evilfreud
(slengte på den gjentagende kaffen fra 2.4 der vi er i dag)
OM vi er på første bølge er det mer å gå på
Elleville candlesticks:
Kursen følger øvre bollinger:
eller øvre boilinger prøver å ta igjen kursen
Noe som tilsier at vi nok skal ned mot midten av boilinger snart.
Syntes aksjen mister moment nå, prøvde å se litt på intradag de siste 5 dager. Tror at en etablering på 2.5+ vil gi styrke og et mulig kjøpssignal igjen. Evnt et brudd under halslinjen på ca 2.41 gir salg.
Hode skulder formasjon, betyr det at den plutselig kan svinge mye opp eller ned?
Slutter vi under 2.40 blir det salg fra norskbulls det kan bli en selvoppfyllende profeti