Ble vel en fakeout?
Har vi kommet til reell omvendt paraply formasjon eller blir den vrengt av motvind?
Ser den allerede har testet toppen av 12-tallet både 6 og 7 august. Med tanke på volum tidligere, kan jeg fort se for meg at den kan teste 12-12,5 området. Viser til hva jeg skrev 20 og 22 Juli.
Foreløpig ingen volum bak oppgangen idag.
Vil se en retest med higher low og lavere volum på nedgang for å endre kortsiktig BIAS på denne.
Det begynner å se bedre ut nå. Salgspresset har avtatt mye. Ser ikke vekk i fra at den holder. Litt mer volum og 2 tiøringer opp nå så tegnes der dobbel bunn.
Enig. Hver dag vi closer over 13 jo flere vil innse bunnen er satt i denne omgang. Krysser fingrene for at det kommer litt volum oppover inn mot Gamescon og Q2.
Ja. Og misforstå meg rett, jeg tar gjerne litt på 12.5 og 12.0 men jeg er ikke helt overbevist om at jeg får. Det var opprinnelig plan å plukke der.
Av synlige ordre er det nå tynt opp til 13.60
13.15 var meg. Fikk ikke…
Tok en titt på Funcom monthly for gøy. Eneste timeframen jeg ser noe form for klarhet. Er jo nær en fin sone for bunnfiske av 11.55 for langsiktige swingtradere.
Har du målt target for trekanten? Blir litt usannsynlig fundamentalt sett slik at det mest sannsynlige blir opp eller videre sidelengs innenfor tradingrangen?
Som @vcp sier var min plan også å plukke ned mot lavt 12-tallet men jeg innså at det ble vanskelig + at det ikke gjør stor forskjell ifht. oppside kontra nedside i mitt hode…
Har ikke fulgt med på Funcom fundamentalt på omkring et år, så rundt det kan jeg ikke uttale meg.
Med brudd opp over 18 ville jeg i første omgang sett etter en lower high ift for potensielt sett et lenger EQ.
Tenkte først og fremst på brudd på den EQ vi har nå. Sannsynlighet for at vi når target dersom vi bryter ned er relativt liten slik jeg ser det, ifht. sannsynlighet for at vi når target ved brudd opp… Dette basert på fundamentale faktorer.
Det sagt er ingenting umulig, men det må et makrokræsj kombinert med at alle fremtidige prosjekter flopper for en-siffret kurs.
Ganske slitsomt at TA folk har begynt å handle Funcom for alvor, hvem skal jeg “krangle” med nå?
Det må være kjedelig…
Ikke kan vi krangle om hvem som har lavest inngang heller ser jeg. Snitt kanskje?
Men siden jeg har deg her… hvem fikk rett i sine tekniske hypoteser?
Du! Er ikke noen dårligere mann enn det. Snitt på ask tar du meg, men kanskje ikke på andre kontoen? 13.06
Edit: snudde dog noe før din definisjon på bunn. Jeg vil trolig få rett i at det var lurt å kjøpe på både 14-15 og 16, og at man skal handle før de tekniske bunnene, for å få aksjer.
Ta folk har vel aldri hatt noe i mot Funcom, vi følger jo bare chartet…
Du har steget flere grader i rank hos meg vcp Ikke at den har vært spesielt lav eller noe.
Ble litt prematurt sist, nå er den bekreftet og har testet bruddet. Vi får se hvor langt den går. Første target er 14.32 ish.
Det fundamentale ser også bra ut nå synes jeg. MYZ har ikke gjort det bra på Steam, men de har fått en deal med EPIC, så da tenker jeg de leverer bra der allikevel.
Godt å høre. Bra spiller base hos Epic
Har du noe kortsiktig target i chartene?