Det ville vært nyttig om du delte noen tanker rundt hvordan du har regnet for å få target kursmål.
Ikke det at det ser galt ut, men det er greit å ha en diskusjon utover “tenk på ett tall” leken.
Det ville vært nyttig om du delte noen tanker rundt hvordan du har regnet for å få target kursmål.
Ikke det at det ser galt ut, men det er greit å ha en diskusjon utover “tenk på ett tall” leken.
Jeg har aldri forstått de som sier «en krone opp og ned på disse nivåene spiller ingen rolle», jo mer underpriset en aksje er desto mer forskjell utgjør en lavere pris, slik du viser over.
Har ikke regnet på det, har kun tatt utgangspunkt i ATH CE og at DUNE gjør det bedre.
Så har jeg sett etter naturlige motstands områder til venstre i chartet.
Det er for oss kortsiktige som ikke har den tålmodigheten du utviser i din investering.
Vi som trader intradag og swingtrader ukentlig. Da spiller ikke slikt så stor rolle da, det tar laaaang tid for slike bevegelser spiller seg ut.
Men jeg tenker (prøve) ta en lang posisjon i funcom en tid før Dune og ville se litt på hvor mye 1kr faktisk har å si i et slikt scenario. Kursen dundrer gjennom det ene støttenivået etter det andre her så jeg ser faktisk ikke vekk i fra at vi ser 11.60 relativt kjapt og at 9,9X er innen rekkevidde om det ikke vises noe Coop snarlig.
@anon80503862
Den store kile formasjonen gir også noen hint om mulig oppside. Fra brudd vel og merke.
Kurs 35 matcher ca fornuftig prising av Funcom gitt at RedEye treffer innertier på sitt estimat for 2021. På hype kan selvsagt kursen gå vesentlig over, uten at man kan spå det.
Med inntekter på omtrent det doble av 2018 og 2019 så er allerede en betydelig suksess priset inn i deres estimat.
Men jeg tror at kursen i perioden etter coop shooter og fram til dune styres av hvorvidt coop shooter flopper, blir en suksess, eller noe midt i mellom. Så hvis målet er 2021 uansett og du er beredt til å sitte i tap mellom coop shooter og dune hvis førstnevnte skulle bli en flopp, så virker jo inngang i god tid før coop shooter som fornuftig. Helst i forbindelse med en liten makronedgang eller uroligheter i en periode når det er lenge til neste trigger?
ps: Estimatene for 2020 er grunnen til at jeg venter på oppdatering fra RedEye. Jeg forventer ikke at de gjør store endringer for 2021.
Bildet du la inn vises ikke.
Ok, det stemmer godt overens med chartet ca: 181% oppside i tilfelle, en overshoot må man påregne når euforien og hypen er som best.
Om det viser seg at spillet virkelig treffer og selger så det griner, så snakker vi fort 45kr og 70kr. Henholdsvis 270% og 460% oppside.
Hva har RedEye som best case hva angår aksjekurs?
Jepp, helt enig og den/de mulighetene tror jeg kommer nå i høst.
Vi får se nå hva som skjer globalt. Chartet med kilen holmes viste til er interessant. Brudd der gir retningen videre slik jeg ser det. Coop teasere håper jeg dem timer til nyttårsrallyet.
Target ca. 11.40ish
Indikert av streken der ja mybad…
Har ca 11.55 som var forrige weekly low (24 des) på oversolgt (Weekly RSI på 29 sist)
Er vi i ferd med å få et skjæringspunkt og brudd opp i «kursballansen»/trenden i dag, siden et salgssignal ikke er utløst enda?
Så kursen i Funcom er i stor grad løsrevet fra det fundamentale? Tror ikke det vil overraske så mange her. Har kommentert det tidligere at jeg tror Funcom må komme med nyheter om coop spillet for å kunne få en “ny” verdsettelse.
Tenker vel at det betyr at det fundamentale ikke har overrasket veldig mye i noen spesiell retning. 2019 er et mellomår for Funcom og prises da først og fremst ut i fra risikovilje og markedsutvikling.
Jag vet inte om det är investorn eller gamern i mig som ser mest fram emot nyheter…
Tolker du den som bearflag enda?
Forsøkte seg på 13.20 men ble kjapt avvist. Ligger noe motstand der.