Den nedre motstanden blir stadig styrket, så får vi et stabilt og varig brudd opp i triangel formasjonen i dag? Det kortsiktige opp-side forholdet blir stadig høyere og er omtrent 20:1.
Ingen:
Ikke en sjel:
Ingen på guds grønne jord:
vcp: Kursen i Funcom dinget 13,25, det er en pump
Det ga mening for meg
Liten pump for å teste interessen over 13kr.
Når kursen går opp <1% på at base case fra eneste huset som analyserer Funcom øker med 10% 2,5%, da tenker jeg at det er liten tillit til Funcom/Redeye i markedet
Teknisk er det svakt positivt nå, men jeg synes det er veldig, veldig tynt.
Kursen har da heller aldri reagert på RedEye sine analyser (med unntak av en veldig svak krusning når den først dukket opp).
De økte fra 19.5 til 20, så ca 2.5%
Forrige update:
Kortsiktig:
6,8% til motstand
-10,4% til støtte
Mellom:
22% til motstand
-24% til støtte
Lang: RedEye
139,4 % bull case
54,4 % base case
-38,7% bear case
Hadde tro på ett brudd her i åpningen, men det er ikke kjøpere. Ligger en Doji i topp av triangelet/bear flagget som muligens holder igjen.
Det ligger ju en spärr på 62k på 13.25 så inte konstigt marknaden är avvaktande…
Det var ingen sperre på 13.25 i åpningen 09-0930 da var ordreboken tynn langt opp på 13.4X
Det at ordreboka var tynn tidlig på dagen, er da ikke noe nytt.
Hopper ikke like mye i taket som det dere gjør @Paddy80 og @anon91440261.
Selvfølgelig hyggelig det går riktig vei, men vi må over 14 hvis dette ikke bare blir nok en lower high.
RT 13.46 så det går nå rett vei i dag og kursen har jo nylig stanget mot 13,
Litt lang hjulbase der. Litt Dodge ram spør du meg
Er enig i det, synes det er helt tullete at kursen er så lav som nå, så det er først om noen kroner at det begynner å bli gøy
Det burde være mulig å bryte 14 grensen snart, siden den foreløpige opp-side motstanden begynner ved 16,60 ish.