Ikke bull, men Conan bull .
Gratulerer med dagen. Har lyst å poste grafen, men i respekt for de på perrongen…
Ikke bull, men Conan bull .
Gratulerer med dagen. Har lyst å poste grafen, men i respekt for de på perrongen…
Veldig viktig teknisk signal nå - potensielt brudd inn i skyen (positivt).
Som så mange ganger før så er det vanskelig å bryte inn…
Litt foreplay må til!
Du må ikke nevne skyen!!
Alt går bra helt til folk som @Pablo begynner med bull-TA
Spøk til revolver - trenger å konsolidere litt før den går videre.
Skyen er nok den TA-indikatoren som er mest treffsikker i denne aksjen.
På godt og vondt…
Vi testet sma 200… 14.94 high.
Skal nok litt ned igjen
Sluttet såvidt inne i skyen i dag - dersom det blir en ny grønn dag i morgen så står vi offisielt foran et skybrudd. For de som ikke vet hva det betyr så er det altså OPP I RAKETTFART.
Mer troen på em tur nedom til 13.75
For å teste sma50?
Vi tenker helt likt broder. Gikk selv ut med alt i dag, chartet ser extended ut fra 15 til 4 hr. Regner med en pullback og higher low.
Går den videre blir det nok uten meg
Hmm, har 15.6-7 før noen pullback (daily)
15.06 og 15.80 kan også være greie å følge med på
Det kan være at den snur ned som dere mener, men det er i så fall bare for å snu raskt videre opp igjen. Funcom pleier å ha en mye kraftigere overshoot enn dette den dagen aksjen snur ned. Som man ser tydelig her. Men bevares, oppgangen blir jo ikke rett opp hver dag selvfølgelig. Men det er fortsatt mulig at den kan gå rett opp videre også.
Ser man langsiktig på det tekniske bildet så ser det ikke ut som dette er noe kritisk nivå.
Men det er klart. Etter en slik uke drømmer jo alle som nå sitter utenfor om en midlertidig korreksjon. Og kommer den nå så ville ikke jeg ventet for lenge i hvertfall, for neste sjanse kan komme på ca 17.20 etter touch på 18. Dersom man ikke er rask.
Ved analyse av kursutviklingen de siste par årene, har videre kursutvikling blitt mer robust etter den langvarige nedgangen fra 21/5 og tåler en mye sterkere kurs oppgang i dag. Ser jeg på base og bull nivåene fra Redeye, kommer jeg frem til samme tall som også er litt styrket siden i sommer. Bull burde også vært oppjustert til 31,5, men betyr lite i denne sammenheng.
Om et par dager brytes det samme krysningspunkt som jeg benyttet ved oppturen fra den 8/2 i år. Dere husker sikkert hva som skjedde etter den datoen? Det blir i alle fall spennende å se om det gjentar seg… Jeg er full lastet.
Derfor jeg skrev lavere timeframes. Daily har mye å gå på, folk har ulike perspektiv. Får vi en korreksjon er jeg inne igjen, går den, så går den. Det er det som er så fint med trading @anon91440261, man er ikke avhengig av å være inne i en aksje hele tiden, ei heller bare følge en aksje…
Jeg tradet Funcom jeg. Men akkurat nå er jeg i minus og jeg vil ha gevinst en del bedre enn renta for å si det sånn. Og akkurat nå nærmer vi oss et par kritiske år for selskapet jeg har fulgt tettest de siste 10 årene. Da har jeg råd til å bare være tålmodig nå…
Har ikke solgt en shite, skal opp i 2020
Ser ut som vi fikk rett gitt. Da var det bare å vente på ny higher low