Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Sell the breakfast, buy the lunch?

1 Like

Heller selge middagen, rykende fersk og “overpriset”.
Kjøp lunch dagen etter, gårsdagens middag, på tilbud).

Den slutter jo høyere en neste dags åpning😁

1 Like

Fikk mer eller mindre rett her. Kom vi over skyen?

Jepp. Ser sånn ut

1 Like

Close over skyen gitt :star_struck:

1 Like

Vi har ikke slutta over skyen siden slutten av mai. Får håpe den holder seg

7 Likes

Fra opp om morgenen og ned på ettemiddagen i nedtrend.

1 Like

jepp, ut av skyen, men det er stor weekly cloud bunn på 15,39 allerede, og pullback støtte på 14,67 så keep in mind :slight_smile:

1 Like

Blir spennende å se hvor billig lunchen blir i dag🍳

1 Like

Så länge middagen blir dyr så äter jag gärna billig lunch! :yum:

2 Likes

Fungerer bra det hvis man kjøper lunsj og selger middag :stuck_out_tongue:

Ligger ann til svindyr middag🐖

2 Likes

Bra omsetning allerede. Fikk du ikke spist frokost i dag blir nok både lunch og middag relativt dyrt.

Edit: Men er likevel j… billig i forhold til julelunchen som kommer senere i år. For ikke å snakke om påskemiddagen 2020, da snakker vi Michelin stjerner…!

8 Likes

omyac
omyac

11 Likes

Dersom vi får fortsatt stigning de kommende dager vil MACD danne et makspunkt som vil overgå punktet som ble dannet 19/3 i år. Spennende å se hva som skjer kommende uke, som jeg antar vil være avgjørende videre for hvor høyt kursen kan gå. Ser samtidig at kursen kan gå meget høyt om dette skjer.

1 Like

Fant noe interessant her, vet ikke om det er interessant for andre men; brudd ut og ned av trekant. Finner støtte på en slakere trendlinje (som vi kan tegne en trendkanal ut av) – og nå tester vi linjen vi brøt ned fra. Dette er såpass fint, men kan selvfølgelig være tilfeldig. Jeg tror likevel ikke det.

Først, her er trekanten med brudd ned og ut.

image

Og under er trekanten med trendkanal. Vi ser kursen søker seg tilbake der den brøt ned fra og prøver å bryte tilbake inn i trekanten – men den blir foreløpig avvist.

image

Zoomet inn:

Konklusjon selg ?

Har ingen formening om hva det betyr - bare synes det var interessant :slight_smile:

Er det noen igjen her da som ikke allerede har solgt? Virker ikke akkurat som om så mange er inne nå. Det tror jeg også har vært hensikten til ASP. Dersom han føler det ikke er kjøpere på 18 så er det jo best å få fanforumet til å tømme seg, dra kursen opp uten at de får kjøpt seg inn igjen og time dette med nyheter om coop. Ser spillet bra ut så drar han kursen gjennom 18 med hjelp fra fanforumet. Ser spillet dårlig ut så er det vel ned igjen.

4 Likes

Inne med alt jeg kjøpte på 12-tallet. I tillegg hatt småtrades på veien.

1 Like

Ikke kjøpt eller solgt siden mai… mye heis :stuck_out_tongue:
Edit: trader noe funcox2

1 Like