Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

11,55 og 10 er de neste støttene. 11,55 har blitt testet en gang, 10 har blitt testet tre ganger, tilbake i 2017. Hvem hadde trodd i 2017 at hovedinntekten til Funcom fortsatt var CE langt inn i 2020. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Disse to trendkanalene og den trekanten man får når man legger dem oppå hverandre…
Hvis man måler helt ut til tuppen så kan vi faktisk ligge i denne rangen inn mot januar neste år :smile:

Men det er en del positive ting her; RSI har en klart stigende trend, og stochastics er på bunn på daily så mye av nedside moment er tatt ut på kort sikt i allefall :smile:

1 Like

Begynner helt klart å se bedre ut dette her nå

MA50 på 13.79 vore nice att ta.

1 Like

Bunnen av skyen ligger rett i underkant av 14

Det er et 12,45% gap som skal fylles i morgen og mandag.
Mounts reveal etter børs i dag og twitchcon i løpet av helgen.

@cirmes kjør oss opp med litt god stemning her nå, det trengs.

1 Like

11 år med lower highs. Vi trenger en boost :grin:

2 Likes

Så mye påvirker Tekinvestor kursen :wink:

Gap, 14,5%

5 Likes

Ser du hevder i et tidligere innlegg, torsdag forrige uke @vcp.

At gap som har oppstått etter siste krumspring skal fylles i morgen (altså fredag) og mandag.

Når mener du nå at det skal tettes?

4 Likes

Det var nærliggende å forvente torsdag,

,

at kursen ville reagere positivt på gode og normalt sett kursdrivende nyheter.

,

Så feil kan man ta :smile:

,

Når asp finner det for godt @kula

1 Like

Ser ut som i dag? :slight_smile:

3 Likes

Blir i dag, så @vcp var heldig denne gangen :wink:

4 Likes

Jeg tror tiden er inne for å se oppover i chartet, flere har nok tatt litt gevinst på morran. Jeg vil tro denne meldingen og alt det medfører skal ta aksjen opp mot forrige motstand rundt 18, så får vi ta det derfra?!

3 Likes

Det er riktig, det handles massivt. Jeg solgte selv 75% og avventer til ting har roet seg ned, brudd på trekant her hadde vært morro.

1 Like

Hvor er skyen??

:wave:

Jeg har tatt inn aksjen i en permanent posisjon basert på at jeg tror aksjen nå bryter ut av den nedtrenden som har vært.

https://www.tradingview.com/x/OLVbl0OR/

1 Like

Jeg tok den selv inn og lar denne ri litt. Omsatt over 50 mill. nå. Satser på en base her som vil fungere som et betonggulv (ekte betong denne gang).

Gode gamle 3,84 :sweat_smile:

8 Likes

Skal ikke alle gap tettes? Da skal den vell ned før opp ?