Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Tok ut alle mine salgsordre , prøver å komme inn igjen, anser 15 (hourly) og 14,7 (daily skytopp) som mulige nivå om den puller back. Så får vvi se, hvis ikke går toget fra meg :upside_down_face:

1 Like

Kjøp på 15 vil være veldig gode kjøp nå tror jeg også

3 Likes

Hmm gap opp fra 13,28, kan jo ikke skade å ha en ordre der også. You never know i denne aksjen.

Følger min egen plan og er helt ute med traden (+23%) og en liten x4 gearingposisjon (+75%). Long posisjon ligger i ro som den har gjort lenge.

Ingen tvil om at det er stort at Tencent går inn, men før jeg ser en tydelig endring i grafen så holder jeg meg til det jeg har sett lenge. I mine øyne vil det fortsatt være relativt stille fra Funcom til litt ut i 2020, og i nyhetstørke vet jeg hva som pleier å skje. Ting som kan dra kursen videre er at Tencents inntog i selskapet vekker interessen til institusjonelle investorer og at en del aksjer som tidligere har vært (lett) tilgjengelig for trading holdes borte fra markedet en lengre periode. Det kan også komme analyser osv.

8 Likes

Mtp. salgsvolumet så er det ikke usannsynlig at vi må teste et gulv et sted før vi går videre. Nå virker jo Tencent prisen som et tak :see_no_evil:

2 Likes

Hvis en går inn på ganske så kortsiktige chart, så er det et visst gap ned til 13ish, og er jo en del folk som vil ta gevinst.

Zoomer man lenger ut i tid, så er det fint lite gap å spore etter at aksjen har vært omsatt mellom 12 og 15 så lenge som den nå har blitt.

1 Like

Långt över MA200 nu. Kan vi få skjuts till 20 nok+ efter att vinsthemtagningarna lagt sig?

2 Likes

Trolig, ved posisjonering av institusjonelle aktører, noe man nesten må regne nå. Samtidig er det er ikke usannsynlig at kursen skal ned å bekrefte støtte i område 14.4-15 fra et teknisk ståsted. 200dagers ligger i dette intervallet, 14,77kr.

Litt FOMO følelse nå, så justert opp til 15,2, pleier ikke å ende bra jeg begynner å tenke :see_no_evil:

1 Like

Se kommentar på volumbarene… :upside_down_face:

Noen vil ut?

Der ble føste ordre fylt på 15kr.
Får man neste også :slight_smile: ?

Ja, jeg tror det er enten noen store eller mange små som har benyttet anledningen første timen på å komme seg ut. Den volumbaren er drøy, det er ikke ASP alene det der.

De må ikkje bli finta ut no folkens🙂

De som tok imot på 12,5 letter seg nok litt idag .

Om nye aktører flommer inn fra resten av verden de neste dagene vil ikke det vises teknisk med mindre markedet forventer nettopp det i forkant. Spennende å se på volum og eventuelt nye handelsmønstre de neste dagene om mange nye kommer inn. Potensiale for gap opp igjen i morgen om min teori er korrekt.

1 Like

Tror du bør utvide teorien din til å omfatte mer enn noen dager - inntil 4 - 8 uker.

1 Like

Ser etter første signal som bekreftelse, har ikke sett det enda. Med unntak av høyt volum er det ikke gitt at dette er nye aktører. Det tar også tid før dette blir ordentlig kjent over hele kloden, men de raskeste bør vi kunne se i åpningen i morgen.

Sier dog gjerne ja takk til 4-8 uker med gaps opp :slight_smile:

2 Likes

Pussig nok ble akkurat like mange aksjer kjøpt som det ble solgt :grin:

3 Likes

LOL, prøver å sette 5 minutter på funcom i tradingview, den bare:

image