OK, da blir det å selge på 2.98 da Du burde kjøpe deg inn igjen du også @Irathi - jeg klarte i allefall ikke mange dagene uten Funcom!
21 timer siden
Glad jeg posisjonerte meg ja
Gikk inn igjen med litt på 2.45, men rakk bare fylle under halvparten av ordren før sluttauksjon.
Glad jeg fikk noe, men også litt surt etter dagens oppgang (luksusproblem?).
Obs
Hvorfor setter du linja midt i intradagslinja?
[quote]En stigende trendlinje over flere bunner, også kalt støttelinje.
En parallell til støttelinjen angir taket av trenden, og kalles motstandslinje. Støtte- og motstandslinje danner til sammen en trendkanal.[/quote]
http://www.investtech.com/main/market.php?CountryID=1000&p=info&fn=taSchool02trends
Takk lærer holmes
Ja okei sånn ja. Tenkte ikke over at den var paralell.
Stanget i taket der, mye bedre å se muligheten når den bryter, da er det rett til 4
tror sluttauksjonen i dag blir brutal, somi ekstrmet volum, tipper 700k
Edit: er så gira at jeg klarer ikke skrive engang
Nå er det bare DNB som holder igjen, klarer de å stoppe sluttauksjonen?
Tippet 700k i auksjon, ble 686100
God kveld, for noen dager!
Nice, du får tippe Lotto imorgen
kanskje
Det er rett før launch så en må ta i betraktning at hype og triggere overkjører det tekniske bildet. Prøver derfor å ikke vektlegge det tekniske så mye i denne perioden. Tipper kursen bryter gjennom den lille motstanden rundt 3 ila neste uke og etablerer en støtte der. Rent teknisk er det nok ikke så mye mer å hente før en liten korreksjon. Henviser til RSI og stochastic som har vært høy lenge nå og mange er sikkert fristet til å gevinstsikre på dette nivået. Regner med store svingninger, men tror ikke at den skal duppe under 2,50 før launch. Momentumet er fortsatt økende. Aksjen virker overkjøpt, men med det volumet vi har sett oppgangen komme på tror jeg dette bare går en vei frem til launch. Gleder meg til å følge kursuviklingen de kommende ukene/månedene. Håper aksjen fortsetter like sterkt fremover som siden nyttår. Nå gjelder det å ikke få høydeskrekk. Ikke før 4. Lykke til alle medaksjonærer.
Gikk ut på 2.94 - som var en del % over mitt initielle target på 2.75. Men når den gikk til 2.80 var det bare å vente på 3 kr.
Smått utrolig at den endte på 2.96 når TA sa 2.95 som neste motstand?
Farlig å selge denne nå og liker ikke tanken på å stå uten Funcom på mandag så kjøper meg kanskje inn igjen om den tester 2.75.
Er det meg eller har @Savepig jukset og laget en PERFEKT HS formasjon i RSI diagrammet? Og dødskryss i MACD??
La oss håpe det
Kjøper Funcom til 2,43 ila neste uke
Jeg er en drømmer innimellom…
I så fall er din TA helt på jordet for du anbefalte kjøp etter den posten for en måned siden.