Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Close but no cigar…
310k ish på nedsalget så det var ikke for stor dump å regne, men volumet opp er nå tynt og det ser ut som den kommer til å fortsette fallet. Med mindre institusjonelle laster videre… :wink:

2 Likes

…eller vi når ikke fullt toppen av topplinjen igjen og danner høyre sk… :shushing_face:

1 Like

Nei, skuldren er feil vei :crazy_face:

Jeg tror ikke det er en HS altså, bare så det er sagt. I @vcp sitt chart ville jeg tippet bearflag.

Men jeg forholder meg til mitt oppsett og her har vi marginalt en higher low. 14.60 er fremdeles nivået som må holde. Så lenge vi er over dette så har vi en opptrend på daily :upside_down_face:

Oppdatering: motstanden holdt i denne omgangen, men hvis ikke aksjen faller til 14kr så tenker jeg det kommer nytt forsøk i forbindelse med Q3 2019 rapporten om noen uker.

Under 14kr ser det fort styggere ut. Ikke det at jeg ser noen klare tegn på at aksjen skal dit nå.

1 Like

Norsk Bulls er ute med salgssignal:

1 Like

Stanset på skyen igjen gitt!

image

1 Like

Hva er denne skyen?

Ichimoku cloud, har skrevet en guide på den, bare å søke opp

1 Like

Det, eller skape panikk ved å tvinge kursen gjennom. Kortsiktige folk :smiling_face_with_three_hearts:

Var det noe spes som skjedde i FC 23 september? Ser den hadde et dropp fra 15 og til under 13.

Var vel da vår gode venn fant ut at det var best å kvitte seg med et par 100k aksjer til over 1kr lavere enn forrige handelsdags avslutning. Ikke noe annet enn det.

3 Likes

Er vel greit å ta med at kursen steg nesten 20% på noen dager etter å ha beveget rundt 14-14,5 i nesten en mnd før dette.
I og med at det er teknisk tråd

3 Likes

Ligger an til golden cross 50 over 200 SMA samtidig med at vi bryter ut av nedtrend.
200 dagers glidende snitt har flatet ut og setter kursen oppover igjen.

Jeg er på kjøperen hele veien ned mot gulvet i langsiktig opptrend.

7 Likes

Potensielt falling wedge her… 4 hr.

1 Like

rsi på timescharter nå ned mot nivåer den pleier å reagere opp.

2 Likes

Snur på ca 14 :champagne:

2 Likes

Tenker det samme. Skal innrømme at det overrasket meg at den skal så lavt selv for Funcom 3.0

Forstår ikke rasjonale med å kjøpe hele veien ned. Prøvd på det før. Gjorde det en stund i Nano (uten sammenligning), nå venter jeg på trendendring. Er enklere å spille med trenden :roll_eyes:

Det blir jo som en form for dollar cost averaging, i aksjer der man er veldig high conviction. (for et språk.)

Skal sies at jeg er ikke inne for en trade her, dette er også diversifisering bort fra prekommersielle selskaper

2 Likes