Nei. Utdyp gjerne. Det er åpenbart at folk på ingen måte forstår.
Kombinasjon ; riste i treet for så å avslutte short for så igjen få billige aksjer?
Ja, ganske sikkert og statistikken trigget tydeligvis når det skulle skje.
Ser ut som 12’ish nivån har agerat bra støtte i år. Regner derfor med att vid worst case blir en evt rekyl på nedsiden rask. Har dock ingen graf foran meg så ser ikke volum. Er man langsiktig hadde jeg begynt å se etter en mulig lengre konsolidering med akkumulasjon tegn.
Lykke til!
Her var mange snasne ord og uttrykk kneblet sammen til en usannsynlig vanskelig hypotese å forstå. For morro skyld @one, hvordan analyserer man sannsynlighetsfordeling av kursutvikling ? Og hvor kommes statistikk inn her?
Da hadde man ett kjøp inne som gikk igjennom i sluttauksjonen igår. Kanskje litt tidlig, da man både har nedre støttelinje og gapclose på nivåer under dette. Satser uansett på en liten reaksjon opp i dag.
Der var gapet lukket
Omsatt 493 410 aksjer på 39 minutter
Kvarterschart:
15 minutter forsinket 9:39
solide poster som går
09:51
09:57
10:01
10:05
Morsomt å se hvor mye volum som gikk på 13,4 og hvor lite som skulle til for å pushe kursen til 13,8
Ferdigsolgt?
Det ble lagt ut en post på ca 400k i går og 400k i dag, er det samme selger? Skal vedkommende selge mer enn 800k? Ikke godt å si.
Hvorfor tror du det dreier seg om 800k? Kan vel være de samme 400k som ble lagt ut i går som i dag? Det var i hvertfall en som ville ut. Og ut fikk han. Bare 35 øre lavere enn hva han prøvde seg på i går. Da kom vel ordren ut på 13.75
Ser du alle spørsmålstegnene i forrige post?
Det jeg tenker er at 13,4 ikke akkurat er en “kjent” motstand fra før av, det er derimot 13,9-ish, så ser ikke heelt greia - hvis man ikke får jekket kursen opp mot Q3-tallene da.
Ja jeg så at det ikke var noen påstand, men spørsmål. Jeg fulgte jo ikke med hele tiden i går så det kunne jo være at jeg gikk glipp av noe som skjedde da jeg var ute en tur eller noe
Tipper det er flere som har sett denne. Selvom topplinjen her er klarere enn bunnlinjen. Iallfall denne jeg har handlet etter.
Er jo så enkelt som at “salgsviljen” (les: sperreviljen) var større på 13.40 enn den er for de fleste aksjeeierne på samme nivåer. Sier meg bare at det foruten noen få aktører som liker å legge ut større salgsposter like over nåværende kurs ikke er veldig stor salgsvilje på disse nivåene.
Da sikter vi oss inn på 16.50 ish i første omgang da…
Får se litt ann, er Q3+evt nyheter nok til å bryte den lengre nedtrenden?