Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Nei. Utdyp gjerne. Det er åpenbart at folk på ingen måte forstår.

5 Likes

Kombinasjon ; riste i treet for så å avslutte short for så igjen få billige aksjer?

Ja, ganske sikkert og statistikken trigget tydeligvis når det skulle skje.

Ser ut som 12’ish nivån har agerat bra støtte i år. Regner derfor med att vid worst case blir en evt rekyl på nedsiden rask. Har dock ingen graf foran meg så ser ikke volum. Er man langsiktig hadde jeg begynt å se etter en mulig lengre konsolidering med akkumulasjon tegn.

Lykke til!

12 Likes

Her var mange snasne ord og uttrykk kneblet sammen til en usannsynlig vanskelig hypotese å forstå. For morro skyld @one, hvordan analyserer man sannsynlighetsfordeling av kursutvikling ? Og hvor kommes statistikk inn her?

4 Likes

Da hadde man ett kjøp inne som gikk igjennom i sluttauksjonen igår. Kanskje litt tidlig, da man både har nedre støttelinje og gapclose på nivåer under dette. Satser uansett på en liten reaksjon opp i dag.

1 Like

Der var gapet lukket

2 Likes

Omsatt 493 410 aksjer på 39 minutter

Kvarterschart:

15 minutter forsinket 9:39

solide poster som går

09:51
image

09:57
image

10:01
image

10:05
image

1 Like

Kvarterschart 10:11
image

15 minutter forsinket 10:20

Morsomt å se hvor mye volum som gikk på 13,4 og hvor lite som skulle til for å pushe kursen til 13,8 :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ferdigsolgt?

15 minutter forsinket 10:39

11:02
image

12:20

Det ble lagt ut en post på ca 400k i går og 400k i dag, er det samme selger? Skal vedkommende selge mer enn 800k? Ikke godt å si. :slight_smile:

Hvorfor tror du det dreier seg om 800k? Kan vel være de samme 400k som ble lagt ut i går som i dag? Det var i hvertfall en som ville ut. Og ut fikk han. Bare 35 øre lavere enn hva han prøvde seg på i går. Da kom vel ordren ut på 13.75

Ser du alle spørsmålstegnene i forrige post? :smiley:

Det jeg tenker er at 13,4 ikke akkurat er en “kjent” motstand fra før av, det er derimot 13,9-ish, så ser ikke heelt greia - hvis man ikke får jekket kursen opp mot Q3-tallene da.

Ja jeg så at det ikke var noen påstand, men spørsmål. Jeg fulgte jo ikke med hele tiden i går så det kunne jo være at jeg gikk glipp av noe som skjedde da jeg var ute en tur eller noe :slight_smile:

2 Likes

Tipper det er flere som har sett denne. Selvom topplinjen her er klarere enn bunnlinjen. Iallfall denne jeg har handlet etter.

bilde

2 Likes

Er jo så enkelt som at “salgsviljen” (les: sperreviljen) var større på 13.40 enn den er for de fleste aksjeeierne på samme nivåer. Sier meg bare at det foruten noen få aktører som liker å legge ut større salgsposter like over nåværende kurs ikke er veldig stor salgsvilje på disse nivåene.

Da sikter vi oss inn på 16.50 ish i første omgang da…

1 Like

Får se litt ann, er Q3+evt nyheter nok til å bryte den lengre nedtrenden?