Ble visst noe jævelig med oppdrift, så han hopperen der endte visst oppi et tre i stedet for ned i hullet
Ja, det er bare følelsen jeg sitter med når jeg har øker på veien her
Litt unøyaktig tegnet, men ser ikke de siste dagers nedgang ut som en undershoot, i likhet med tidligere overshoots?
Weekly:
Jeg kjøpte litt på 12,7. Virket som at det var mye volum som var enig i at dette var et godt kjøp. Må innrømme at jeg tvilte litt når det stormet som værst. Har tegnet inn target, der jeg kommer til å vurdere å selge litt
Noen som ser noen åpenbare svakheter i analysen?
Synes det er en god vurdering - i allefall slik ting ser ut nå, men vi vet ikke før weekly closer (sluttkurs i morgen). Kan se ut som en hammer foreløpig i ditt chart, som KAN signalisere det du sier (overshoot).
Men hvilken tidshorisont har du på target? Og du har target mot 20 kr hvis jeg tolker riktig?
Jepp, for close imorgen over ~12.9.
Har et litt avslappet forhold til tidshorisont (og kursutvikling forøvrig), men for tankeeksperimentets skyld så la oss si omtrent 20 uker som indikert i chartet. Så spådommen blir da, hvis linja holder: Funcom står i 20 innen slutten av mars 2020.
Hva som skal ta oss dit får bli en diskusjon for en annen tråd
Kjøpsvilje, ledig kapital, gearing og nyheter om MC?
Hvis det var feil, så blir det sånn i stedet -->
Cocky og lite konstruktive innlegg fra den kanten, bare å ignorere og bla rolig forbi.
Oppgangen til gap close er signifikant lavere enn volumet ned. Det er litt urovekkende.
Men samtidig ligger det et potensielt bullflag her nå. Kommer det kjøpere med volum bak, ser det fort veldig mye bedre ut. Rsi trender fortsatt ned.
Du ser vi får en EQ vi kan spille neste uke om den closer noenlunde over 12.80,
som jeg tror den gjør.
Skrev jo en kommentar for snart et år siden når den kjørte exhaustion gap, 12-15 kr var aktuelt. Nå regner jeg med att den ska være still en lengre periode. Under konsolideringer er det dead money, kapital arbeider bedre andre steder.
6-7 måneder?
Mye kmr jo ann på triggers of news. Feks har mine egne innehav konsolidert snart et år. Har vært dead money hele veien, frem til nå. Anbefales ikke, men kmr jo helt ann på inevstment style. Jeg la trading på hyllan for ca et år siden pga annet i livet. Da spiller det jo mindre rolle.
6-7 mnd
Det holdt @Nocturne
Jaggu blir det ikke morsommere å følge med når man har gjort seg opp en mening om hva som kan skje.
Blir spennende neste uke
Det store bildet:
Ut fra ren tolkning av barchart kan jeg argumentere for både bull 3 bar play, og bear tweezer tops. Dvs, uklart bildet.
Føles som om nivåene man bør følge med på er 12.5kr og 14kr, og slik denne aksjen trades så vil det si at intradag aldri kan stoles på og det er close over og under helst over flere dager som kan ha betydning. Ikke akkurat lett å henge med i svingene i en sånn verden.
Er vel ikke noe sjokk hvis retning bestemmes av hva aksjonærlistene viser i etterkant av tirsdagens trading (dvs reaksjon på kvartalsrapport).
Hvilke som helst nyheter om Mutant Chronicles de neste 3 månedene kan ha eksplosiv påvirkning av kursen.
Tipper rolig 3 dager😂
Slettet. Blir litt avansert i mitt hode jeg får bare fortsette å lese meg opp på analysene til deg, @vcp og @anon80503862
Noen som ser på andre mønster enn falling wedgen?
Etablerer vi oss over 13 ila denne uken kan det fort bli veldig god stemning