Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Var lovende da vi var på 2.5 også :slight_smile:

2 Likes

Folka her inne traff klokkerent. Posten jeg tok utgangspunkt i var Savepig sin, men ser flere også har postet mye av det samme. La inn ordre på 2,53. Rett etter lunsj var jeg billiardær (hvertfall i min verden). TUSEN TAKK

12 Likes

10 Likes

Irathi - kan du utdype? Jeg har ikke lært å tolke hyroglyfer enda, men skjønnet at det er noe jeg bare må sette igang med.

La meg prøve meg:
Første vimpel signaliserte mulig oppgang, den kom.
Andre vimpel signaliserer mulig oppgang til avslutting intradag/Opning i morgon.

@Irathi hva tror du Funcom åpner på i morgen? Vurderer å kjøpe i åpning

Opp eller Ned

Aner ikke :stuck_out_tongue:

6 Likes

Er ikke like entydig som i dag tidlig akkurat nei.

Håper bare spillet selger som faen nå da.

RSI nå 60, opp fra 56 i går. Traff midtre bollinger intradag (2.60ish). Jeg spår kursen opp i morgen rent teknisk, så får traderne ta seg av endelig sluttkurs :slight_smile:

Edit: @Savepig - du sitter med potten du kjøpte i dag?

Njet mon ami, sjekk porteføljetråden. Mulig jeg gutser enda litt mer ved neste korsvei.

Jeg kommer nok ikke til å sitte over natta i funcom før jeg ser at spillet selger. :slight_smile:

2 Likes

Se antall Funcom tråder på HO da! Interessen er høy :slight_smile:

4 Likes

Vil gjerne sett en graf på dette og dele kursen på tallet = price/ hype

1 Like

Du kan ta kurs delt på antall medlemmer her. Det blir ca 1. :cactus:

1 Like

Mitt forsøk på forholdet mellom kurs og hype de siste dagene. Stiplet linje er forventet videre hype/kurs til fredag :stuck_out_tongue:

7 Likes

Martins - alle triggere (utenom streamers) er vel ute nå så hva tenker du markedet skal prise Funcom til før launch? Vurderer inngang i dag men tenker samtidig det kommer nedsalg på mandag / tirsdag da reelle salgstall ikke vil foreligge før tirs / ons?

1 Like

Veldig mye forskjellig :stuck_out_tongue: Tror vi skal mye opp og ned. Et stort antall sitter inne med “bare litt til” tankegangen nå, så de kommer fort til å selge seg ut ved nedgang, som forsterker nedgangen. Samtidig ser vi også at det er muskler i aksjen som kan drive den raskt opp. Så ser for meg 3,90 en gang på fredag/mandag. Muligens høyere, men det tør jeg ikke spå. Rundt 3,80-3,90 er det jeg har som kortsiktig kursmål, men vi vet jo at den kan gå mye høyere og lavere enn der den ligger i dag. Vi fikk en liten knekk i markedspsykologien da kursen dabbet ut i dag etter en god åpning. Det utsetter oppgangen jeg la i bildet, men vi har sett at det ikke er så mye som skal til for at kursen går oppover igjen. Forventer ingen børsmeldinger fra Funcom nå før fredag 14:00 ca, og det tror jeg blir triggeren for å nå 3,80+ nivåene. Børsmeldingen kommer til å omhandle ny stream fra Funcom og streamerne som skal begynne. Jeg har også stålsatt meg for at kursen kan gå akkurat som den vil nå uten at jeg selger noe, meen fortsatt usikker på om jeg skal sitte over launch eller selge på mandag.

4 Likes

Må noe helt spesielt før jeg selger, men kjenner litt på att det hadde vært godt åvære hjemme foran pc. Vanskelig åfåfulge skikkelig med her nede. Har nok passert 30 Singa såjeg er godt på vei.:wink:

7 Likes

Hva har det å gjøre med teknisk analyse?

1 Like

Sant :slight_smile: Glemte å lese tittelen, my bad ^^

Dagens TA - Davincispretten

Edit: Som de ser… Rt 3.10

14 Likes