Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Også kjent som double halfpipe? :grin:

19 Likes

Veldig flott illustrert :slight_smile:

3 Likes

Er det bare jeg som synes det er negativt at kursen ikke klarte å etablere seg over 3 igjen?

3 Likes

Det er helt klart negativt, tror allikevel ikke at 2,75 brytes på grunn av Streams i kveld, men uten noen nyheter nå tror jeg den ville fortsatt ned mot 2,5 igjen og etablert seg et stykke under 3kr. Vi får se

2 Likes

Er er et utklipp fra mitt gamle chart på Funcom :slight_smile: Imponerende hvor teknisk aksjen egentlig var før den gikk bananas. Har ikke brukt teknisk analyse på aksjen siden desember, selv om det mulig forutsa bunnen på 2,50.

Her ser dere et eksempel på en volumprofil, men regner den ikke som helt troverdig. Har sett den avvike litt fra Infront, som jeg regner som mye mer troverdig program, på andre aksjer.

4 Likes

Rent teknisk føler jeg vi bouncer litt på veg ned fremdeles.

Tok også en titt på GIG og NANO for å sammenligne og der korrigerte de helt ned til laveste punkt på venstre side. Dvs om Funcom følger samme mønster kan vi se 2.20 ca.

Syntes GIG har slående lik utvikling!

4 Likes

Vil tørre å påstå at dette er bunnen fram til eventuelt tirsdag.

Salgspresset har avtatt fra de store etter det jeg kan se, streams kommer i kveld og jeg vil tro de som ville ut har kommet seg ut de siste dagene. Som vanlig er det fullt mulig at jeg tar feil igjen, men det ser og føles riktig ut at kjøpspresset vil bygge seg opp utover dagen.

Signaliserer en kortsiktig dobbel bunn starten på en ny oppgang?

Haha called it :stuck_out_tongue:

Vi skal langt over 4 kr nå Martins. Tipper dette selger som hakka møkk… endelig trygg når en GAMER sier det. All tvil borte. “Better than Ark”. Beklager å hausse nå men f… heller. Jeg fikk for første gang siden alle Conan streams lyst å spille dette selv…!

5 Likes

Utrolig hvordan folk kan endre mening basert på en som bare sprang litt rundt i spillet uten å gjøre noe… :wink:

4 Likes

Husk på at de sa det for å markedsføre serverne sine da. :slight_smile: Ikke ha full tillit helt enda. At det er bra ser vi i kveld uansett ^^

2 Likes

Spillet overrasker positivt når andre enn selskapet selv spiller det. Dette er fundamentalt positivt og vi får oppgang i dagens avslutning. Momentum bygger opp nå.

Utrolig hvordan folk kan endre mening basert på en som bare sprang litt rundt i spillet uten å gjøre noe… :wink:

Hvis du leser den andre Fun-tråden vil du se jeg skrev i går at jeg har valgt å sitte over launch med tradepotten siden jeg hadde begynt å få tro på spillet. Det at en gamer lovpriser spillet på den måten han gjorde bare bekrefter for meg at dette blir gull. Det var ikke det han gjorde i spillet som bekreftet dette, men det han sa…

“Better than Ark”. :wink:

Ja men han “spilte” det jo egentlig ikke… Han sprang jo bare rundt og kikket :slight_smile:

Ja det betyr mye når man ser hvor mye han har testet det :wink:

( Bare så det er sagt … jeg har vært inne i funcom på en eller annen måte siden 2010 og er fremdeles inne selv om jeg har en del mindre nå enn jeg hadde tidligere )

1 Like

Han sa også han ville ha egen server og oppgradere grafikkortet sitt for dette spillet. Det bekrefter også andre som gleder seg på sosiale medier. Jeg har ikke helt tørt å tro på det basert på hva jeg har sett Funcom har vist, men når en gamer er overbevist, ja, da er jeg også det!

Ja når “en gamer” liker spillet så vil de iallfall selge minst 1 kopi av spillet!! :wink:

Jeg fatter ikke at man kan bli overbevist av en som har brukt litt tid på å springe rundt i spillet hvis man ikke har blitt overbevist når Funcom faktisk har vist hvordan spillet er :slight_smile:

3 Likes

Because… TITS!

:wink:

4 Likes

Är väl mer att verkligheten kommer ikapp om att ett riktigt lovande spel snart är ute på marknaden :slight_smile:

1 Like

If you cant do it with tits! Dont bother!