Haha fy i helv… om svenskene kjøper opp kursen denne uken. Da blir magaplasket desto større før endelig oppgang kan starte
Jeg vil heller si at det er svenskene som har god erfaring med å prissette spill-aksjer riktigere enn oss nordmenn. Ta en titt på STAR-B og PDX f.eks.
Følger med Men i mitt hode skal/bør vi korrigere ned før vi tar kursen til nye høyder
Ser ikke ut som den vil under 4,70 lenger i dag.
Tror ikke svenskene kjøper opp kursen for så å krasje den etterpå.
Regner med at Funcom vil oppdatere oss med salgstall ved neste presentasjon og guiding senere i måneden.
Sist lå jo disse tallene en del over Steamspy estimatet av samme dag grunnet etterslep/unøyaktighet i deres tall.
Og så må vi ikke glemme at Funcom ikke bare er CE og at de muligens kan komme med andre opplysninger også.
TA når det snart kommer nyheter kan bli særdeles krevende…
Kan ikke tro noe annet enn at Swedbank robur og da spesielt Ny Teknik må begynne å bli interessert i denne aksjen nå. De er jo med på det meste i den svenske gaming sektoren, men kjøper aksjer i hele norden.
Tendenser til Brudd opp!
Har du en graf? klarer ikke se helt det på den jeg sitter på.
Se grafer lenger opp i tråden
Ser ikke så godt kursnivået som gir brudd
Rundt 4.80, men bør holde ut timen i hvert fall
Trenger et brudd på 4,85 på høyt volum
må mate poden,
Var oppe på 4.90
Uansett.
Regner med at Funcom vil fortelle oss om salg over 500.000 eksemplarer av CE den 28.2 pluss gjerne andre nyheter. Tror vi når det målet før presentasjonen.
Om ikke kursen har løftet seg før det så vil den nok gjøre det da…
Samlet sett er jeg ikke veldig negativ til det tekniske bildet. Det ser ut som at PAS sin robot følger TA slavisk og har fullført nok en full fibonacci retracement. Akkurat slik den gjorde da vi toppet 4.040 og falt til 2.50 ish intradag. Så vær obs på det.
Evnt HS formasjon er svekket grunnet at volumet er størst i hodet og skal helst være størst i venstre skulder. Dog er det 3 black candlesticks som utgjør toppen og det ble omsatt et vanvittig volum der allikavel endte det ned på close. Det syntes jeg er et svakhetstegn, det er mye høydeskrekk på 5.5-6kr.
Enn så lenge gjelder det å holde øye med fibonacci - bryter vi ned under 3.8 så er det et sterkt salgssignal (da vil vi nok ha tegnet en full HS også). Bryter vi opp igjennom 4,9 ca kan det gi tegn om at vi skal teste øvre grense på 5,4.
Jeg forventer at vi skal ligge mellom 3.8 og 5.4 frem til en av de to blir brutt som gir signal om videre retning.
Innan vi vet vad som ligger i pipen mer precist så tror jag att funcom är hyffsat rätt värderat med tanke på jebsens del också, starbreeze hade inte så här hög värdering när dem annonsera ut 1,6miljoner sålde spel på en månad. Det tar tid att skapa förtroende, långsiktigt så kan värderingen vara rätt lagom men investerar behöver än längre tidshorison än 1 spel , bring the hate för att jag är kritisk^^ (fel tråd men vafan)
Kan jo bare quote meg selv for 10 dager siden…
Da var vel kursen lavere enn nå?