Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Så er spørsmålet hva UK, danmark og sverige handlere synes. De ligger netto pluss.

Synes det begynner å ligne på en intradagsbunn?

ingen som ville selge inn i 4.54 posten
edit: Tulla

jeg tror det skjer før vi får et brudd opp, i dag eller ila uken aner ikke…

1 Like

Da er det vel bare å legge kjøp nedover da? :slight_smile: pokkers TA nisser :wink: 4.30 og 4.03

Edit: setter utrolig pris på all input @irathi, @nocturne, @Bullishproof, @Evilfreud, ++ mf.
Selv om jeg til tider virker å gjøre det motsatte! :slight_smile:

6 Likes

Mange dyktige her:slight_smile:Lite å se til PAS nå så spørs hvordan det går med 4,50. Har kontakt med en guttegjeng som spiller Conan og de skulle vente med å spille til det ble litt mer polert. Men de var godt fornøyd så langt!

Er helt enig med deg Paddy. Jeg er ny i aksjeverden, men har lært sinnsykt mye av forumet, spesielt takket være ildsjeler deler sin tid og kunnskap, og din ikke minst ståltro på selskapet :slight_smile:

1 Like

mad skillz med unge på fanget

Klart en sterk motstand på ca 4,85 nå

3 Likes

Bli med på moroa da vel? ser ut som du kan få en grei kurs i dag mot slutten

1 Like

Timeschartet

2 Likes

Tirsdag har også pleid å være en god dag :slight_smile: Mulig vi får en bounceback i morgen, eller et brudd ned. Får sjå

tok ca 1/3 på 4.41 da… så får vi se i morra

3 Likes

4,4 var bunn for nå. Tipper en rekyl opp til 4,90 og kanskje 5 i morgen.

2 Likes

Hei

Starter med å presisere at jeg er NOOB på dette, men gir det et forsøk :slight_smile:

Er det mulig man går litt ned i morgen, for så rekyl oppover mot formiddagen?

Sett mot fibinacci modelen som nevnt tidligere, så er motstand ved 3,9

Ser at PAS har solgt mye ved 4.70 i dag og har sittet på sidelinjen ved 4,4 -4,6. Mulig vi skal innom 3,9-4,1 i morgen før oppgang? Da PAS og NON må dekke inn?

Var det lurt da? Hva baserer du det på? Jeg har ikke sjekket chart men det siste jeg så var close under 4.45 som jeg husker i hodet som et viktig teknisk nivå.

Er det det så nøyaktig med motstandsnivået på 4,45?

1/3 på 4.4, 1/3 på 4 og 1/3 på 3,6 blir bra snitt :wink:

Mange støttelinjer som ble brutt idag, ser ut som vi skal bevege oss ned mot støtte på trendlinja, 4,2. Descending triangle på slutten idag bekrefter kursmålet.

Her er det massiv støtte. Bryter vi 4,2 er det et sterkt bearish tegn.

1 Like

Glidende 50 klarte ikke holde av for presset.

Skjermbilde 2017-02-13 kl. 16.57.30

Videre har vi fått selskap av Karl Oscar Strøm i hs analysen vi har gjort. Så langt har jeg truffet ganske bra både på den og retningen i kursen, om jeg får si det selv. @Nocturne du er berettiget selvskryt her du og :slight_smile:
Det betyr ikke at det blir brudd ned og en bekreftet hs, men sannsynligheten økte i dag.
Skal være en del støtte i området vi befinner oss i nå. Neste ved 4

1 Like