Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Funcom - Teknisk Analyse

funcom_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff290377ed8>

Strekene fra to uker og 1 uker siden sto seg desverre.

Hadde egentlig ønsket å kjøpe Funcom her, men har ingen ledige penger. Føkk deg børs.

image

Min mening er at kursen i dag tidlig falt inn i en støttesone, enda tydeligere enn i går og fredag. Så det er et fint sted å kjøpe, gitt at en har en definert plan for hva en skal gjøre om den faller ned mot neste støtte som er rett under 11.

Syns markedet stinke lang vei. Funcom trades på lave volum og aktører vil ha den lengre ned mot 10 tror jeg slik som markedet internasjonalt er blitt

Kan virkelig ikke forstå hvordan en kurs på 10kr kan forsvares, makro eller ei, teknisk eller ei.
Mulig jeg er for lite inn i aksjemarkedet, men steike hvordan kan noen påstå at aksjen skal være lavere i kurs enn hva Robur Teknik vurderer (særskilt mtp. at alt har pekt oppover siden de kjøpte)…

Market cap i funcom er pt

image

sånn kan du forsvare det.

Hva mener du her? At Funcom er dyr?

Nei vil ikke påstå at den er veldig dyr sammenlignet med hvor høyt aksjer ble priset for et halvt år siden…

Men er overhodet ikke konkurspriset heller.

Bare som et innspill til at det skal være så uforståelig at kursen kan være så lav.

Er dette en teknisk formasjon ?? :wink::rocket:

Nei, og den skal være langt fra priset til det heller. Selskap med 0 gjeld bruker å bli priset med høyere multipler også enn de med, naturlig nok :astonished:Når vi først er i TA tråden, har du lyst til å poste i småprat ifht TA på osebx og støttenivå inkludert volumoversikt?

OSEBX - Oslo Børs Hoved Aksjeindeks

Jøss, den er en av de penere jeg har sett - som faktisk oppfyller kriteriene :coffee:

En teknisk analyse som selv @h3nk1 kan gå god for.

Det er bull det :slightly_smiling_face:

Formasjonen ser meget pen ut. Vi får krysse fingrene at det ikke er en badstueøse :astonished:

Rsi på 30.

Jo, men damp stiger op og hæver trykket i lukkede rum😉

Tenkte mer på det lange skaftet :slightly_smiling_face:

Derfor handlet jeg i dag igjen som jeg har gjort for …nte gang på disse nivåer.
Sikkert kjøp i dag!! :moneybag:

Oljen ned over 4% nå og US vakler. Da blir det nok videre ned for oljeselskapet Funcom i morgen også, dessverre.

Nasdaq ligger i plus vad jag kan se?

Ja, men stenger klokken 22:00 norsk tid.

Nå er psykologien så fucked opp at ingenting blir tolket som positivt, rart hva noen kroner mindre på kontoen gjør med folk :weary: