Gav han 8 minutter til fra 6:10 og utover, og det er 8 minutter jeg gjerne kunne tenke meg å få tilbake. Han gir ingen gode argumenter for hvorfor maskinen skulle kunne gjøre det han lover. Om motsvarene mine virker kortfattet, merk Brandolini's law - Wikipedia, og at han taler i mot alt av etablert ingeniørkunst og derfor bærer “burden of proof”.
Det finnes ikke spesielle UV-bølgelengder som tilrettelegger for plasmadannelse, du ville sett effekter av dette alle steder du har gammeldagse kvikksølvlamper siden de emitterer bredt over hele UV-spekteret.
Boblekollaps er spennende, og det er reellt at man observer en del effekter der, som kavitasjonersojon, men du får ikke dannet varige plasma-effekter av det, uansett hvor mye stålull du stapper i vannrørene dine.
En motstrøms varmeveksler vil unektelig påvirke motoren du kobler den på, men ikke slik han beskriver det. Og det er ingenting magisk knyttet til rotasjonsretninger.
“Det er ikke mulig” sa man også om Wright brødrene
Før Wright-brødrene var både glidefly og luftskip demonstrert, fugler hadde man sett siden tidenes morgen. At det gikk an å fly var ikke noe noen informerte trodde at brøt med fysikkens lover, man trodde bare at det var vanskelig, ville kreve lettere motorer, etc.