Poenget mitt med vedvarende plasma var at de påstår de lager plasma i én enhet, og bruker den til noe i en annen enhet, da holder det ikke med et fenomen som lager plasma (i veldig små mengder) et kort øyeblikk. Det er forøvrig ingenting i seriøs vitenskap som tilsier at man kan endre på grunnstoffer med plasma. På jobb bruker vi plasma for å detektere spesifikke grunnstoffer med ICP-MS.
Uansett, slik vitenskapsvindel baserer seg på at man fyller på med akkurat nok ting som høres troverdig og komplisert ut til at det tar tid å argumentere mot. De grunnleggende påstandene (som at de kan omvandle grunnstoffer) som går direkte i mot fysikkens lover står uten fornuftig forklaring, samtidig som de bruker masse tid på å forklare irrelevante ting. Dersom de kunne bevise påstandene så hadde de for det første fått den mest soleklare nobelprisen i fysikk noensinne, og for det andre hadde de løst verdens energiproblemer for all fremtid, men ikke med maskinen de beskriver.
Jeg kommer ikke til å bruke mer tid på dette. Mitt oppriktige råd til deg er å for all del ikke bruke penger på dette, og heller ikke bruke mer tid på det med mindre du synes det er underholdning i seg selv.