Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Generell Shippingprat 🚱

Tingene er ikke roserÞdt selv om ratene har steget en del siste, det er nok av de som mener det er ett blaff. Man kan alltid rettferdiggjÞre sine kjÞpe ved Ä finne stÞttende artikler, det finnes ogsÄ de som sier et motsatte.

Jeg maner til edruelighet, nÄ venter vi og ser hva som skjer med ratene i dag og utover uken, stiger de sÄ vil iallefall dette styrke goggen. GÄr kursen mye for fort sÄ synker den tilbake igjen gjennom gevinstsikring, folk blir hÞyderedde osv.

50 Ăžre hver dag er bedre enn 4 kroner innimellom, da tĂžr ingen selge!

Setter umÄtelig pris pÄ all info som postes og jeg lÊrer mye, ikke bli helt Funcom igjen Gordon, blir sÄ slitsomt :wink: men du har teft og er flink, det skal du ha :slight_smile:

3 Likes

Vi har ventet i 3 uker nÄ. GOGL har jo nesten ikke rÞrt seg
 Til tross for at Markedet har bedret seg vanvittig. GOGL har gÄtt fra Ä tape 300 000 USD dagen til Ä tjene 150 000 USD dagen
 Og aksjen er 
 tjass sÄnn 5 til10% opp :smiley: . Skeptikerene er de som holder igjen. Jeg selger nÄr flere av de er ombord slik at jeg fÄr mer ut av potensialet. Det er sjelden man fÄr bevis for bedret bunnlinje fÞr kursen gÄr opp
 SÄnn sett sÄ er GOGL en lav risk investering i sammenligning til mye annet :smiley:

Appropo
 35.20 nÄ 

EDIT: HÄper dere fikk den inngangen. I rykket som kommer nÄ kan det fort vÊre flere kroner Ä hente pr aksje. ARC har startet kjÞpar roboten :stuck_out_tongue:

3 Likes

http://economictimes.indiatimes.com/news/international/business/baltic-index-hits-new-2015-high-on-strong-capesize-demand/articleshow/48334283.cms

SÄ flaks da
 GOGLs stÞrste del av flÄten er Capesizes (24 stykk). 18 Capes til pÄ vei inn i flÄten (kommer 1 og 2 i mÄneden). GOGL har nÄ snart verdens stÞrste Cape flÄte
 Og Capesize ratene gÄr sÄ hardt opp
 Vel, jeg er ingen Einstein, men jeg mener fortsatt at GOGL skal veldig mye hÞyere pÄ dette.

2 Likes

Idag ble eg " skipsreder " ogsÄ , mye rart i portisen nÄ

4 Likes

High five

Du som er nybegynner pÄ shipping
 FÞlg med rundt 12:15 Om Capesize ratene er videre opp
 Hold pÄ aksjene by default
 De er da et sikkerstikk. Om ratene er ned, sÄ kan du selge om i tvil for kortsiktig utvikling
 Jeg selv vil reflektere mye mer fÞr jeg beslutter et evt. salg, men sÄ har jeg i Ärenes lÞp holdt liutt mer pÄ med GOGL.

1 Like

Ser Arc er hissige pÄ grÞten idag, er det noe som gjelder idag, eller er dem vanlig Ä se i aksjen ?

BÄde ARC og ASC har agressive kjÞps roboter. De holder gjerne pÄ et parr dager i slengen nÄr de starter.

EDIT: Hull pĂ„ byllen, der var SWN tom
 Klemmer videre opp nÄ 

Gikk pÄ stop loss i denne i lÞpet av ferien, tok en ny post nÄ i dag. Meget volatil denne.

1 Like

Er litt grÄdig jeg
 Tok enda mer GOGL pÄ 35.0 i dag :smile:

En annen aksje i portisen fikk smake pisken pga for lat jobbing for meg i det siste.

12:07
Oslo (TDN Finans): Baltic capesize-indeksen er opp 10,0 prosent til 18.873 dollar pr dag.

Det melder Bloomberg News tirsdag.

JER, finans@tdn.no

TDN Finans, +47 22 00 11 55
11 Likes

Jeg og lastet noe mere ,DETTE blir spennende :smile:

HO HO HO christmas comes early this year!

Har troen pÄ bÞrsen i USA i dag. I gÄr sÄ holdt golden ocean seg i pris, til tross for nedgang pÄ bÞrsen. Plutselig hopper det opp i ettermiddag og kveld. Blir spennende.

Hvorfor?

Tror at gogl ble holdt nede av en generell svak bÞrs, og nÄr det snur sÄ vil gogl profitere pÄ det. Om det gÄr over kursen som er i Norge, det er dog spennende. Hvorvidt det skjer i kveld eller i morgen kveld er vanskelig Ä spÄ noe om.

1 Like

mange som herjer med GOGL pÄ den bÞrsen som omsetter den minst i volum
 AltsÄ man kan ta en tung posisjon i Norge. Drive den opp i USA pÄ tynnt volum
 Selge dagen etter i Norge en haug med aksjer opp 10% :smile:

Motsatt sÄp kan man og selge i USA pÄ tynnt volum
 et parr tre dager sÄ kjÞpe masse aksjer i Norge billig
 osv osv
 Mye finting frem og tilbake siden aksjen er pÄ begge bÞrsene

Omsatt over 1 mill aksjer nÄ  Fytti flate nĂ„ beveges det kapital :smiley:

Villt
 1 mill aksjer omsatt pĂ„ OSE, 16 000 omsatt pĂ„ NASDAQ for 1 krone under kurs i Oslo. hehehe
 noen er i deep shit og trenger denne ned :smiley: lol :smiley: Men shorterne er under angrep nÄ  Hva gir ? :wink:

1 Like

50Ăžre om dagen, er som bestilt :slight_smile:

hehe
 nÄja
 Jeg kunne da tenkt meg 9% til i dag :D.

Tenk hvis Shipping aksjonÊrene hadde hatt like lite bakkekontakt som StarBreeze aksjonÊrene
 hehee
 da hadde vi gÄtt 5000% den senere tid :smiley:

1 Like

blir sÄ mye tenking med Ä selge pÄ topp og kjÞpe igjen pÄ bunn :wink:

3 Likes