Psykologi og effekten av ett marked som sliter litt generelt tar rotta på selv de beste case, surt men sant
Setter veldig stor pris på at noen gidder å poste ratene asap når de kommer
12:03 - BULK:BALTIC CAPESIZE-INDEKSEN -1,3% TIL USD 18.021/DAG
Det melder Bloomberg News mandag.
Det holder seg fremdeles så de tjener gode penger, jeg bli imidlertid ikke med noe særlig lengre ned nå. Fortsetter det å sige ned i dagene som kommer? Hva skjer videre?
Solgt gogl, venter på eventuelle rateøkninger før neste ingang.
Usikker …
Solgte på 32,60 da det var halslinjen.
Holder… GOGL soper inn penger… Jeg tror på det fundamentale… drivstoffprisene faller videre… incentivene for å frakte nå er økende
Oslo (TDN Finans): Baltic Dry-indeksen falt 0,3 prosent til 1.197 poeng.
Det melder Bloomberg News mandag.
Det er pisslavt volum nå og ett par dager med gode rater gir ofte 2-3-4 kroner opp. Holder enn så lenge
Panamax opp?
Tjass… tror vi ser BDI krabbe videre opp… i morgen…
GOGL har i det minste pluss på NASDAQ så langt… Kjøp karer… Stol på det fundamentale. Pengene sopes inn.
Halslinja holdt gitt
4.11 USD pr aksje og volum oppover… Nå da… Skal vi korrigere nå da?
Ute å syklet ei runde i skogen, kommer hjem til dette, stas. Nå ser det teknisk bra ut igjen, eller hva irathi
Jeg skal nok ha meg litt GOGL igjen ja - måtte bare tjene litt mer på Opera først…
I dag har jeg god feel på at det blir videre opp. Liker at bunnene settes høyere hver gang
Åh… det går så tregt i GOGL
@Gordon altså den derre halslinjen? RT 32,50 bid 32,2
Edit - kom meg inn billigere i dag enn salg i går. 20 øre lavere snitt
Mange som selger i GOGL i dag. Får håpe på et oppsving i ratene så det snur litt. Jeg kjøpte litt mer på 32,5 men det ser ikke ut til å være noen god handel foreløpig