Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Generell Shippingprat 🚢

Psykologi og effekten av ett marked som sliter litt generelt tar rotta på selv de beste case, surt men sant

Setter veldig stor pris på at noen gidder å poste ratene asap når de kommer :smile:

2 Likes

12:03 - BULK:BALTIC CAPESIZE-INDEKSEN -1,3% TIL USD 18.021/DAG

Det melder Bloomberg News mandag.

5 Likes

Det holder seg fremdeles så de tjener gode penger, jeg bli imidlertid ikke med noe særlig lengre ned nå. Fortsetter det å sige ned i dagene som kommer? Hva skjer videre?

Solgt gogl, venter på eventuelle rateøkninger før neste ingang.

Usikker …

Solgte på 32,60 da det var halslinjen.

Holder… GOGL soper inn penger… Jeg tror på det fundamentale… :wink: drivstoffprisene faller videre… incentivene for å frakte nå er økende :wink:

Oslo (TDN Finans): Baltic Dry-indeksen falt 0,3 prosent til 1.197 poeng.
Det melder Bloomberg News mandag.

Det er pisslavt volum nå og ett par dager med gode rater gir ofte 2-3-4 kroner opp. Holder enn så lenge :smile:

Panamax opp?

Tjass… tror vi ser BDI krabbe videre opp… i morgen…

GOGL har i det minste pluss på NASDAQ så langt… Kjøp karer… Stol på det fundamentale. Pengene sopes inn.

1 Like

Halslinja holdt gitt :smile:

4.11 USD pr aksje og volum oppover… Nå da… Skal vi korrigere nå da? :slight_smile:

2 Likes

Ute å syklet ei runde i skogen, kommer hjem til dette, stas. Nå ser det teknisk bra ut igjen, eller hva irathi

1 Like

Jeg skal nok ha meg litt GOGL igjen ja :slight_smile: - måtte bare tjene litt mer på Opera først…

2 Likes

I dag har jeg god feel på at det blir videre opp. Liker at bunnene settes høyere hver gang :smiley:

1 Like

Åh… det går så tregt i GOGL :slight_smile:

2 Likes

@Gordon altså den derre halslinjen? RT 32,50 bid 32,2

Edit - kom meg inn billigere i dag enn salg i går. 20 øre lavere snitt :slight_smile:

@gordon

Positivt for ratene dersom den devalueres slik at eksport fra Kina økes?

1 Like

Mange som selger i GOGL i dag. Får håpe på et oppsving i ratene så det snur litt. Jeg kjøpte litt mer på 32,5 men det ser ikke ut til å være noen god handel foreløpig