Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Generell Shippingprat 🚢

Baltic Capesize ned 7,1 prosent til 16749.

4 Likes

Ja, ja, traff dårlig i dag. Får bare håpe det snur opp igjen. Det er vel fortsatt sannsynlig at det blir bedre tider til høsten

ser ut som alle dere kan få en meget gunstig inngang i frontline :smile:

SB1M har fremdeles GOGL i sin portefølje, vi får smøre oss litt - de tjener fremdeles penger om dagen.

1 Like

Sitter og venter… og stirrer på kurs… :confused:

Mye penger peiser inn… Men GOGL lusker videre på lavt 30 tall… Mildt sagt kjedelig. MEN, jeg stoler på det fundamentale… Kommer som en kule i morgen :stuck_out_tongue:

1 Like

Kjøp

http://www.wallstreetscope.com/tuesday-morning-thoughts-golden-ocean-group-limited-gogl-horace-mann-educators-corp-hmn-flowers-foods-inc-flo-zebra-technologies-corporation-zbra-sierra-bancorp-bsrr/25383579/

Golden Ocean Group Limited (GOGL) performed higher at the close Monday with a weekly performance of 0.51% ending the day at $3.94, gaining 0.77%. Shares traded at a volume of 306,266 shares and relative volume of 0.77. Golden Ocean Group Limited (GOGL) has a quarterly performance of -18.37% and is trading from their 52 week low by 14.20% and showing a dividend yield of 5.12% with an overall debt to equity ratio of 0.87. Golden Ocean Group Limited (GOGL)’s monthly performance comes in at 11.40%, with a profit margin of -73.80% with 172.69 million shares outstanding. Golden Ocean Group Limited (GOGL) is below neutral, making it a a good buy with an combined analyst rating of 2.9 and EPS growth this year of 121.40%

1 Like

Hvorfor faller GOGL mer tror du?

30,50 rt

vet ikke… :confused:

Fall i USA i går, usikkerhet vedrørende Kina, mindre etterspørsel fra Japan, fallende rater. Det merkelige er jo at det ikke steg masse de to forrige ukene? Dette kan dog fort snu og selskapet priset lavt fra før.

Makroøkonomien er ikke god, alt går i dragsuget. Når trenden har vært negativ lenge tar det tid å snu, selv med en liten boost i det positive. Er bedringen i Dry reell? Går Kina bra, eller er de på randen av kollaps? Skal vi fortsette oppgang i det uendelige, eller skal vi korrigere kraftig nå?

Pokker i meg usikker, skal det bli noe demping på fallet her så tror jeg det markoøkonomiske må snu litt samt at ratene må opp 5++ i dag! Ellers er jeg ute!

Under finanskrisen for en del år siden gikk det hardt ut over tørrbulk. GOGL ble brukt som eksempel på i dn eller e24 på hvor ille denne krisa faktisk var for en del aksjonærer.

1 Like

29,80

Glad jeg solgte meg ut igjen på nytt etter at halslinjen brøt for andre dag.

Teknisk støtte på 28

1 Like

29.90 ennå… åpnet på 30 tallet i dag… ser ikke ut til at det ble mange ti øringene ned… Må huske på at børsene kan fort sende en aksje ned 20% selv om handelen går gulle godt. Ratene er så høye nå at GOGL tjener penger… Så lenge ikke det skjer noe med shipping aktiviteten og transport av råvarene så bør dette gå som gull…

1 Like

Som gull? Rett ned? :slight_smile:

hehe… ok da. som noe som er veldig bra… okey!!! :slight_smile:

Arc selger mye nå. Liker ikke helt utviklingen her.

Noen som har fått dagens Capesize rater?

BULK:BALTIC CAPESIZE-INDEKSEN -15,0% TIL USD 14.241/DAG

12:35
			Oslo (TDN Finans): Baltic capesize-indeksen er ned 15,0 prosent til 14.241 dollar pr dag.

Det melder Bloomberg News onsdag.

JER, finans@tdn.no

TDN Finans, +47 22 00 11 55
3 Likes

Dette var nok ett blaff?! Im out

2 Likes