Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Generell Shippingprat 🚢

Jeg er også ute med 90%

haha, du kunne like godt investert i FC :no_good:

1 Like

går dette under 29 så ser det plutselig ikke så najs ut rent teknisk, dette er forrige low på en god stund.

Veldig konstruktiv om dagan du Onns?

Om du må vite det så gikk det omtrent i 0 kr…;

1 Like

Golden Ocean er allerede solgt for min del… Så jeg vet ikke hva Onns sin kampanje har med meg å gjøre … haha… Det er det som er forskjellen… Han går gjerne ned med et synkende skip… Jeg hopper til neste… Og er jeg heldig så klarer jeg å hoppe av det før det og synker :wink:

Må seg meg rundt etter nye ting. -15% er mye på Capesize…

Onns det der er en personlig vendetta du har mot Gordon…

Og det så lenge veldig bra ut for GOGL, men skeptikerne hadde rett, oppgangen var kortvarig.

Men egentlig gir jeg en blanke faen i hva du foretar deg på forumet…

2 Likes

Hmm, ser at jeg kjøpte mer rett før alle solgt. Perfekt timing. Får se hva jeg gjør nå da …

3 Likes

Så gå og pek på sparebanken 1?

http://www.hegnar.no/analyser/artikkel557652.ece

Det betyr at porteføljen nå består av Aurora LPG, Borregaard, Gjensidige Forsikring, Golden Ocean Group, Marine Harvest og REC Silicon.

Og investtech?

Capesize-indeksen stuper
Det er en tøff dag for Golden Ocean.

Artikkel av: Stian Jacobsen (Hegnar.no - 12.8.15 14:40)

Onsdag faller Baltic Dry-indeksen 5,9 prosent til 1.093 poeng.

Verst går det med Capesize-indeksen som er ned hele 15 prosent.

Panamax-indeksen stiger 0,9 prosent, Handysize-indeksen er opp 0,3 prosent mens Supramax-indeksen er uforandret.

Det er en tøff dag for Golden Ocean som faller 4,8 prosent til 30 kroner.


hahaha

2 Likes

Dette forumet begynner Fa… meg å bli like hodeløst som HO, Med ONNS i spissen. Hva pokkeren er det du driver med? Vis du ikke synes det så lyst ut i Gogl med den rateøkningen som har vært i den siste tiden lever du på en annen planet enn oss andre. Hva er vitsen med å legge ut en haug med innlegg som er gamle, må du prøve å henge ut andre for å forhellige deg selv?
Synes det var greit som flere her gjorde å prøve ett bett i Gogl med de rateøkningene som har vært. Hadde dette fortsatt ville det blitt kanon bra for oss, noe som sannsynligvis hadde smertet deg at andre kunne gjort ei kule. Ok ratene snudde, ivertfall midlertidig og folk handlet deretter, bra at flere kom seg ut. Dette kan snu iløpet av kort tid og jeg er ivertfall raskt tilbake på kjøperen vis det snur. Tydelig at du skal “ta” Gordon for en vær pris uansett hva det handler om, men du drar med deg andre ned i dritten din, jeg ønsker ikke å være der, andre får snakke for seg selv.

2 Likes

Var gogl en dårlig anbefaling? foreløpig og i etterpåklokskapens navn ja, men det er jo forbasket enkelt å si hva som var rett etterpå…
hadde ratene fortsatt oppover hadde vi sittet og genierklært Gordon og han kan fortsatt få rett vis ikke kina stuper.
Og Lord, ratene synker dine meddbantanter her på forumet som sitter i GoGL taper penger og du ler…

4 Likes

Jeg har liksom alderig klart å godte meg over at andre taper penger, selv om vi kan være uenige om forskjellige ting.

2 Likes

Nja… ratene er fortsatt høye… Stopper det her og snur opp så er allt såre vell :slight_smile:

Men, lar det ikke gå prestisje i ting… når risikoen blir for høy… så hopper jeg av… Peter Lynch sin skole det :slight_smile:

Hva er poenget ditt @Lord?

4 Likes

Huff da! Her skytes det fra hofter i hytt og pine :slight_smile:

1 Like