Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Generell Shippingprat 🚱

FRONTLINE 23,90!! DĂŠven dundre
Rettelse 24,20!!

2 Likes

Frontline, hva sa jeg :grinning: bare starten

NÄr det gjelder goggen sÄ tror jeg vi ser 40 innen ukeslutt. Den er brutt gjennom forrige topp pÄ 34.40, alt ligger til rette. I tillegg kommer anbefalingene fremover, fÞrst ut DnB.

Jeg sa det var fro som arrangert fest!

3 Likes

Begge ligger fint ann
 Jeg handler ofte FRO jeg. Men av GOGL og FRO har jeg fortsatt mer tro pÄ GOGL. DryBulk markedet var pÄ historisk lav i verdenshistorien. Det tar ikke mye fantasi Ä skjÞnne at her skal vi inn til reprising nÄr vi nÄ endelig ser bedring. En reprising langt mer dramatisk enn i Tank

Lykke til i dag. Tror vi fÄr mange fine dager med oppgang nÄ.

Se pÄ volum. GÄr ratene i dag, blir det Texas i New York.

1 Like

Frontline peiser pÄ. Sitter dere ennÄ?

Tror det skal vÊre trygt Ä sitte en god stund fremover :)
 Men jeg tror ikke FRO gÄr 5 kroner til nÄ i korte lÞp. GOGL kommer til Ä gÄ 5 kroner
 kanskje denne uka eller i dag om ratene viser vei. Her er det muligheter;)

Megler ringte og pĂ„sto hardnakket at vi skulle selle pĂ„ 23,80, fikk de billigere tilbake seinere i dag pĂ„ston. TABBE Ă„ bli med pĂ„ det, tru hva jeg gjĂžr nÄ 

Ville tatt GOGL
 Vent til ratene kommer
 Er det videre opp sÄ er dette nobrainer.

Sitter der :smile: ingang 31

2 Likes

Fro kan falle tilbake nÄ, gÄtt mye kjapt. Jeg gÄr all inn pÄ goggen hvis ratene er i pluss i dag. Da er vi i 40 pÄ nulltime. Solgte for tidlig i frontline, men fikk god fortjeneste. Hadde fÞrst ventet opp pÄ litt lengre sikt. Faller den litt tilbake sÄ kan man vurdere inngang igjen. Ikke lett Ä time hele tiden

FRO kommer nok ned igjen i dag. Akkurat nÄ virker det som samme handler flytter aksjer fra GOGL til FRO ganske hodelÞst. KjÞper alt som er i FRO.

Jeg tipper at GOGL kjÞp nÄ er pÄ billigsalg intill lunch tider
 NÄr dette er over tar vi 36 og da er det bare highway derfra og opp.

Nei, du Gordon var jo inne pÄ dette tidligere hvor vanskelig det er Ä time ett salg

Jupp
 Vanskeligere enn Ă„ kjĂžpe. SkjĂžnner dine kvaler med FRO
 Men GOGL har de flestes tvil til ennÄ  Jeg tror oppgang i Oslo blir et helvette for Shorterne i USA Ă„ hĂ„ndtere. Uansett la oss speide etter dagens rater for ekstra indikasjon pĂ„ retning.

1 Like

Er inne i TIL, det gÄr litt sakte opp der sammenlignet med andre shipping-aksjer. Jeg tror det er fordi de skulle ta over 6 skip tidligere denne mÄneden, som har blitt utsatt til tidlig i Q3. Hvis dette gÄr i orden, sÄ forventer jeg et bra byks oppover pÄ den nyheten. (Og vice versa, hvis handelen gÄr i vasken).

Tror noe skjer nÄ. Virker som luringen som har pÞst ut en mill aksjer i gÄr og i dag har roet seg. 36 ryker nÄ og selgersiden er tynn
 NÄ er vi nÊre avgang fÞler jeg. GOGL for alle penga
 haus haus :stuck_out_tongue:

2 Likes

Vel tok noen lodd til i Gogl, Tar mere i ettermiddag pÄ stigende rater.

TIL er likevel pÄ ATH. KursmÄl et mitt pÄ 115 blir innfridd innen en uke nÄ tror jeg. Hvor hÞyt tror du den kan spike?

FRO pÄ vei ned nÄ. Bra du ikke tok dem da.

NÄ fÄr folk skrike ut mÄr de ser Capesize rater.

skal du inn i JIN ogsÄ?

Latterlig nÄr man gÄr inn Ä ser pÄ handelsloggen, solgt 3,3,17,34 aksjer osv. Flere som ikke er inne med nok og prÞver Ä trikse med kursen for Ä komme seg inn ?