Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

HAV Group (HAV) småprat

Takk :+1:.

13 neste…?

Virker å være uendelig salgsside. Nesten komisk at Fernley ringte rundt om å få kjøpe i blokk for litt siden, som en skrev over. Når det er så mange aksjer å få kjøpt i markedet - billigere.

Roboter som herjer, de pleier å gjøre det når det blir lite volum i slike aksjer som denne.

13 neste. Definitivt. Mulig også innom 12.

Ikke umulig det heller, kommer an på hvordan markedet oppfører seg fremover.

Noen med en investeringstese?

Kursmål 25 fra Fearnley på denne vel.

Da Havyard steg mye i vinter fulgte jeg aksjen. Alle var enige om at de beste verdiene ble flyttet over til HAV Group. Jeg tok et lodd I dag

Eneste kjipe er at neste Q-rapport fra firmaet er 30 august.

Jeg har satt salgsordre på 16,50 og lagt beina på bordet. Har vært kjøpt fra primærinnsider for 8 millioner kroner nylig på det

Nå da

Går litt tregt her ja

Tror det kan være et godt tidspunkt å komme seg inn i denne, virker som den har en solid støtte på 12 kroner, stigende RSI og MACD avgitt kjøpssignal. P/E rundt 5-6, P/S på rundt 0,3 og solide innsidekjøp :wink:.

2 Likes

Norsk bulls sier «stay short»:

Tror jeg holder meg borte fra Hav Group inntil videre…

Ja, ser de jo har hatt rett annenhver gang… :expressionless:

Må se på flere tekniske signaler under ett, candlesticks alene blir for tynt.

1 Like

Sånn, her har du kjøpssignalet ditt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Ok det er bra, men er fortsatt litt skeptisk, da denne aksjen er preget av lav omsetning, tradere og «scalpere»…
Skal følge med på denne fremover :+1:

1 Like

Lav omsetning i HAV Group idag, bare omsatt 351 aksjer.
Ser at Traderen, Svend Egil Larsen, har solgt seg ut så det kan jo ha en sammenheng…

Ny børsmelding er ute. Er det noen som vet hvorfor Oslo Børs børsmelder om Svend Egil “Selaco” Larsen kjøper seg inn eller ut av selskaper? I dette tilfellet HAV…

3.8.2021, 07:00 · TDN Finans

BØRS: OVERSIKT OVER AKSJONÆRENDRINGER BLANT UTVALGTE INVESTORER

Oslo (TDN Direkt): Aksjonærendringer blant utvalgte investorer på Oslo Børs.

Endringene i aksjonærlistene med data hentet fra Infront og Euronext VPS vises i hovedsak to dager etter at hendelsen har oppstått, såkalt T+2 dager. Endringene kan stamme fra ordinært kjøp eller salg, men også fra andre typer transaksjoner eller hendelser.

Listen viser investorer som er blant de 50 største aksjonærene i selskapene.

Aksje Navn Endring Ny beholdning Prosent

AKBM VJ INVEST AS -3.378 281.995 0,3

AKSO UTHALDEN AS -50.000 775.000 0,2

DVD UTHALDEN AS 10.000 6.090.000 7,1

EPR VJ INVEST AS 21.000 784.677 0,5

HAV SELACO AS Ute av listen

TECO CANICA AS -14.032 1.050.968 0,8

WAWI UTHALDEN AS 10.000 1.272.028 0,3

TDN Direkt [email protected] Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70

Det er vel ikke børsmeldinger, men en nyhetstjeneste, de tar han sikkert med siden han er en av Norges med kjente tradere, ikke vet jeg :slightly_smiling_face:

1 Like

Han er en investor og trader av en viss størrelse og da børsmeldes det. Ikke verre enn det.

1 Like

HAV Group er ukens aksje i Finansavisen:

1 Like

Den spratt gitt :slightly_smiling_face:, men slike artikler pleier å bare ha en kortsiktig effekt…
Sikkert en del som har fulgt med ned som benytter vel anledningen?