Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Havyard Group (HYARD)

@janno hehe, okey… Ikke en veldig pen kurve nei… Husker det var snakk om MMC skulle ut som spinoff, men fikk aldri med meg hva resultatet der ble.

Jeg har ikke vært i aksjen siden rundt slutten av 2017 da de ikke leverte til forventning, tror det var 3. kvartalet.

Mmc solgte de :slight_smile:

Ikke noe pen kurve nei, min første aksje som gikk 150-200%. Første aksje som jeg ble med nedover 75% også :smiley:

Lærte veldig mye i ettertid da og gjorde en del erfaringer / fikk satt meg retningslinjer basert på feilen som er verdt mye mer enn de 150% tidlig i aksje karrieren :slight_smile:

OK, da er det vel hydrogen teknologien eller ballast water treatment de hyper opp?

1 Like

Hydrogen i hovedsak, de sammenligner markedsverdi med Teco2030

Men Teco 2030 er jo på ingen måte verdt de 480 mill de verdsatte seg selv til på IPO. De hentet 80 mill til tegningskurs 40, og har sluttet ned hver eneste dag etter notering, til 26.60 i dag. Basert på tilgjengelig informasjon om selskapet blir jeg ikke veldig overrasket om kursen fortsetter videre nedover i tiden som kommer.

Når det er sagt - i motsetning til TECO 2030, så er Havyard faktisk godt i gang med fuelcellprosjektet sitt. TECO har vel lite annet å slå i bordet med på hydrogenfronten enn en uforpliktende intensjonsavtale om å levere noe om noen år som de - slik det ser ut nå - vil trenge betydelig mer kapital for å utvikle og sette i produksjon…

Utover det har jeg ingen formening om hvilken vei HYARD kursen vil gå.

Ikke vet jeg, så bare det ble nevnt :slight_smile:

Nytt fergedesign med nullutslipp

1 Like

Virtuelt designverktøy

Hva var den mld for noe da, ville di berre sende en ny presisering ?:thinking:

De ble jo beskyldt for å ikke få fram verdiene i selskapet…

Går nå, hva sier teknikerne ?

Skulle snu på 5,6 , 13kr neste seier dei…

Først ned til 5,6 en gang til ? :roll_eyes:

Nei . Opp fordi opp nå :partying_face::partying_face:

Prøver meg me ett par tusen for hyggen sin del :v:

Edit, tatt litt meir hee rundt 6,5

Ned på morran, så videre opp, eller skal folk likte seg ut ?
Trur det er mye lureri i denne om dagen :roll_eyes:

Rød børs. Lite volum som er godt idag på vei ned.

Ose hentet seg inn litt igjen, har trua på ein klatring utover dagen, med mindre noen får renneræv slenger ut.

PS: eg er fortsatt like skeptisk til selskapet, men avstår ikkje fra å trade den likevel

Snute det på 5,6 idag og eller faller den videre :thinking: