Tipper vi straks er over 9 og så kommer 10 like etter
For en aksje! Får alltid en voldsom rekyl denne.
Utdyp gjerne
Forutsigbare bevegelser og voldsom rekyl hver gang. På 5kr var den åpenbart underpriset.
Det er jeg selvfølgelig enig i. Den er underpriset langt opp her. Husker da den var på høyt 20 tall og mange skjønte ikke hvorfor den hadde falt så mye.
Strekker seg mot 10 nå. Et under at denne akkurat var på 5. Ville fremtidsutsikter med alle avtaler de har meldt om
Møter MA200 her rundt 10 kr
Hva er det for noe?
TA skjønner jeg svært lite av. Hver gang jeg har hørt på det så føler jeg det ikke inntreffer. Er det full stopp dere ser i det chartret? Jeg er i HPUR pga de utrolige utsiktene innen så mange ulike segmenter og er forberedt på opp og ned, men fundamentalt ser det sterkt ut
Er du long skal du se helt bort fra strekene. Jeg bare svarte på hva det var for noe. Synes for øvrig ikke det ser ut som MA200 har betydd særlig mot det fundamentale i denne om man zoomer litt ut.
Takk😀 Men jeg skjønner fortsatt ikke hva det er
MA200 er det mest brukte glidende gjennomsnittet i teknisk analyse. MA200 = gjennomsnittsprisen på de siste 200 stolpene/tidsenhetene.
Henter frem denne fra 2021😀
14.1.2021, 10:30 · TDN Finans Delayed
HPUR: CARNEGIE TAR OPP DEKNING MED KURSMÅL 115, ANBEFALER KJØP
Oslo (TDN Direkt): Carnegie starter dekning av Hexagon Purus og setter et kursmål på 115 kroner Purus-aksjen og anbefaler kjøp.
Det kommer frem av analyse fra meglerhuset.
Carnegie forventer at Hexagon Purus vil høste fordeler av det de beskriver som et voksende marked.
“Våre prognoser estimerer omsetning på 4 milliarder kroner i 2025, noe som er i den lavere enden av selskapets guidng på 4-5 milliarder kroner. Etter dette derimot forventer vi sterk vekst, og innen 2030 estimerer vi en omsetning på 13 milliarder kroner”, skriver meglerhuset.
Videre skriver Carnegie at estimatene er basert på “konservative markedsvekst-forventninger”, og at de forutsetter at selskapet holder en markedsandel på 5-15 prosent.
Lars Henrik Bjerke Lars.Henrik.Bjerke@tdndirekt.com Infront TDN Direkt
Og Hexagon purus holder fortsatt på den guidingen!!!
Mens meglerne har redusert kursmålene til mellom 7 og 10 kr
Her er det litt å gå på
Lite relevant i dag, dette var under den verste hypen og alt av grønt ble hausset fra alle kanter.
Fortsatt relevant. Ikke akkurat 115, men oppsiden er formidabel uansett.
Fordi den har kostet mer? Alt innen det grønne er endret nå, man ser det generelt innen transport og det tvil ta mye lengre tid enn man forespeilet i 2021
Jeg snakker om oppside fra 9 nå. Bør ha mye å gå på. Bare å se på guiding og de avtalene de har meldt