Ja, ser poenget. Kan jo være de setter ned renta selv ila. uken (ser Nordea har gjort det), så gir dem litt tid
Haugesund sparebank og Sparebanken Vest har selv gått ut og sagt at kunder som tar kontakt vil kunne få hjelp. Jeg får avdragsfrihet av Husbanken.
Har gutta våpen? I USA hamstres det gunnere og ammunisjon #AnarkiPrepping
4 stk
Edit: Lurer på hvor mange av disse, spess i California kanskje, som er av typen «fuck trump, det finnes ikke kjønn, pussyhats er kult, og alle grenser bør åpnes»
Virkeligheten kicker inn når verden ikke lengre er rosa, melken og honningen flyter i strie strømmer og man aldri har opplevd noe annet enn akkurat dét
Tørrmelk
Dagens update til dere storpreppere.
For hamstrerne er det emisjon hver dag?
Jeg skal ha ALLE dassrullene!! Å faen, der kom det 10 nye paller…
trenger alle rullene til all boksmaten skal ut igjen
Brukte det på selvbetjent dnt hytte til å lage havregrøt. Funket veldig bra. Tilsett rosiner, smør, sukker og kanel og det blir godt.
… Knekkebrød kan få brenne dog. Umulig å spise seg mett på når du går 9 timer om dagen med 13kg på ryggen. I hvert fall for meg som spiser ti skiver og middag sånn til vanlig.
Havregrøt er knall drivstoff når en har harde treningsøkter ! Det går det mye av her
Er det det som kalles rep emi?
RIP emi
NAS emi, de slutter aldri å komme ;D
Er folk stort sett opphengt i dagen idag, eller er hodet i fremtiden?
For min del så jeg idag, i januar, og forberedte meg deretter igjennom februar.
Så jeg er litt «ferdig» med idag. Hodet mitt er i sommermodus 2020.
Hva skjer da?
«Never let a good crisis go to waste» heter det.
Hvem vil utnytte denne situasjonen til sin fordel?
Hvilke ettervirkninger vil det være 6 mnd ned i veien?
Matindustrien sier allerede at det kan bli mindre mat fremover.
30.000 sesongarbeidere vil utebli. Spesielt grønnsaksbransjen vil slite, da mye av det er manuelt arbeid gjort at typ polakker osv…
Med andre ord. Kjøkkenhage på tegnebrettet. Det har det vært lenge, men blåser støv av planene…
Alle oljeingeniørene får trå til
Ja. Mange hjemmekontor som bør byttes ut med utekontor.
Jeg løfter vekter, så for meg blir det endel kylling, ris og brokkoli.
Jeg vil savne ris. Får sette potet.
Brokkoli får jeg prøve å dyrke litt.
Kylling byttes ut med ælj. Drømmer om høner for egg…
Linket en Finn annonse med høns til fadern for 2 uker siden. Pris 200kr per stykk. I går var prisen økt til 250.
Coronaprofitør eller den nye måten å tjene penger på? Børsen blir et hardabal det neste halve året…
Coronaprofitørene profiterer jo på “må ha”- varer.
Dette er en “vil ha”-vare, men ganske tydelig at folk begynner å tenke fremover. Noe som er bra.
Jeg håper også at man har sluttet å putte avdankede verpehøns i betong, og heller begynner å utnytte de som mat.
Ellers er nok dette et godt tidspunkt for å skyte ned ulv, jerv, gaupe, rev og andre rovdyr, for å få opp matvilt-bestanden.
Har dere fylt opp?
COOPS BUTIKKER STOPPER SALG AV SMÅGODT I LØSVEKT
Usikkerhet som følge av ulik praksis fra kommunale helsemyndigheter, gjør at Coop har besluttet å stoppe salget av smågodt i løsvekt i alle sine dagligvarebutikker i Norge.
Det fremholder kommunikasjonsdirektør Bjørn Takle Friis i Coop Norge.
Beslutningen om å stoppe smågodt- og nøttesalget vil gjelde inntil videre