Det er nå avkreftet at sennepsolje i nesen er virksomt, så da har de som ikke rakk dopapiret råd til å kjøpe en butt cleaning robot.
Er det mtp renhold av overflater som jeg kommenterte du mener, eller håndvask, som linken du la ved omhandler?
Det er ikke det samme å vaske overflater som hender.
Her er en annan link som mener at såpe og vann er godt nok:
Washing with soapy water should do the trick: a few drops of dish soap to eight ounces of water. Although soap and water will not kill all germs, scrubbing with soapy water should be effective in removing coronavirus and other germs from surfaces.
Viktig:
When you get home, take off your shoes, hang up your coat and immediately go wash your hands for 20 seconds with soap and water.
Såpe løser opp en fettforbindelse i viruset som uskadeliggjør viruset. Det kan hende at sprit og klor gjør samme nytten men jeg har hørt fra flere hold at den gode gamle såpen er det som løser opp fett best. Artikkelen forklarer det mye bedre enn jeg
Ja, dette er prepping. Blåst støv av xbox’en
Lite bevandret i dette, men spill i sjangeren Far Cry og Red Dead.
Anyone?
Det koster 50 millioner i året å drifte kornlagrene. 50 millioner.
1/20 dels milliard, i året. Nei, dét går ikke. For dyrt må vite.
Men å hive milliarder på milliarder rundt om på drit, ja for guds skyld, pøs på, mer mer mer…
Aaargh, jeg blir så forbanna. J@vla globalist møkk
Kornlager har vært min kjepphest i mange år og. Ekstremt billig forsikring.
Forresten! Tomt for gjær i butikken? Lag surdeig!
Denne oppskriften trenger litt gjær, men en lage minimum 5 brød på en pakke fersk gjær.
Blir vanvittig godt brød, men må påbegynnes i kveldinga dagen før hvis en skal ha verdens beste brød til frokost.
Jeg lager det 5-10 ganger i året…
Har delt oppskriften før.
Takker. Men hvor mye utgjør fersk gjær i tørrgjær?
#preppatørrgjærmenikkebaktbrødenda
Står på pakken
Hvem spiser storfe lenger?
For å få gode brød er magien litt salt, litt sukker, mye elting og mye heving.
Forøvrig kan man ikke bare bruke hvetemel - det er loff!
Prøv oppskriften jeg postet så snakkes vi etterpå😉
Cashewnøtter uten salt…
Perfekt Corona-snacks
Og sunt
Det trenger jeg ikke - for jeg spiser ikke loff.
Jeg baker jævlig gode grovbrød, men den oppskriften deler jeg ikke ut til noen
Vet ikke hvor mye det er i dette her, men om det skjer så skjer det helt plutselig. Ingen forvarsel. Hva som skjer videre om det plutselig skjer, lurer jeg på…
« For the first time in the modern history of the United States, the Department of Defense has been given standby orders to ensure the “continuity of government”, in response to the COVID-19 pandemic. These extraordinary measures, which include evacuating White House officials to remote quarantined locations, and devolving the nation’s leadership to “second-tier officials”, were originally meant for the aftermath of a nuclear war.»