Enkle svaret er ja. Men man vil oppdage at enkelte ting blir dyrere.
Mat til 30.000 mennesker i 3 dager er lagret.
Du er helt sikkert ikke endel av av «de utsatte menneskene i akutte situasjoner».
Det er nok en omskrivning av «først og fremst de på toppen, og de nærmeste undersåttene».
Jeg har tatt høyde for at Erna, nå Jonas, ikke kunne brydd seg mindre om meg. De gjør det ikke idag, hvorfor skulle de det under en (ekte) krise?
Hahaj det er så sykt, må nesten være tull.
Heldigvis har vi store internasjonale korporasjoner til å passe på oss🤠
Farlige ekstremister som vil gro grønnsaker.
Farlige ekstremister som vil slette facebook-kontoen sin!
Noen flere som tenker nå og fylle på preppe lageret i disse dager ? Det kan være greit og fylle opp nå, for skjer det verste får vi mat mangel selv her i Norge.
Tenkt det samme siste uken selv, heldig å bor nærme svenskegrensa så jeg tok en tur over i går, og lastet opp med hermetisk mat og annet som har lang holdbarhet. Utrolig trist det som foregår nå.
Worst case drar jeg fram fiskestanga Gidder ikke fylle skap med varer som skal stå der for å gå ut på dato.
Da må du ha med deg gassmaske og fiske på dypet i havet om det blir atomkrig.
Haha som om en som bor i Oslo overlever det
Tviler på at Norge vil bli bombet med atomvåpen,men vi vil få nedfall,og det vil bli massiv matmangel i hele verden.
Ikke noe stort - men jod, vann og mat for tre dager tenker jeg kan være lurt å ha liggende.
Hvem tror du blir bombet? Tenker alle europeiske land som har gitt våpen til Ukraina er mulige mål
Hvordan ser du for deg et slikt scenario ? Angripes Nato land så vil Russland bli angrepet
Det er liten risiko for atomkrig i utgangspunktet, diskusjonen gikk ut på hva målet VILLE være i dette usannsynlige scenarioet
Blir det atomkrig tror jeg de vil konsentrere seg om de landene som er fiender og har atomvåpen.USA,Frankrike og Storbritannia,men jeg kan jo ta feil.
Er det derfor bill gates, zuckerberg og gjengen har hamstret gårdsbruk, matjord og landområder de siste året mon
Hehe, “hamstret”. Høres ut som noen investeringer blåses opp av folk som er smånærvøse selv